Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פתיחת מסעדה באמסטרדם

    ישראלים רבים חולמים על פתיחת מסעדה בחו"ל, ואמסטרדם היא אחד היעדים היותר נחשקים מבחינה זו – בזכות הגישה הליברלית יחסית של הולנד ביחס לפתיחת עסקים (כולל של מי שאינו אזרח המדינה) ורמת החיים הגבוהה בעיר שבאופן טבעי מהווה פוטנציאל להצלחה עסקית משמעותית. גם לעובדה שבאמסטרדם חיים כמה אלפי ישראלים ועוד כ-25,000 יהודים (מתוך כ-50,000 בהולנד כולה) יש חלק בבחירה להקים בה מסעדה.

    חשוב לזכור שפתיחת מסעדה היא תהליך מורכב בכל מקרה, גם למי שכבר עשה זאת בעבר, ובפרט כך הדבר כשמדובר על מסעדה באמסטרדם. בעזרת new-rest תוכלו לדלג מעל מהמורות שונות ולהגיע ביעילות ובמהירות למסעדה שתמיד חלמתם עליה.

    בין השאר כולל הסיוע של new-rest תכנון מטבח, בניית תפריט, תמחור של המנות השונות שיוגשו לאורחים, גיבוש נהלי העבודה במסעדה, ייעוץ עסקי כולל התייחסות מפורטת לפן הפיננסי של פתיחת מסעדה באמסטרדם וכתיבת תכנית עסקית מפורטת ומדויקת, שנדרשת גם ע"י ה-IND (רשות ההגירה ההולנדית – Immigration and Naturalization Service) וע"י לשכת המסחר במדינה (ה-KVK).

    פוד קוסט יכול להיות שונה בחו"ל. תכנון המטבח מבטיח עמידה בכל תנאי הרגולציה בהולנד כמו גם התנהלות אופטימלית ולייבור קוסט מינימלי. התפריט נבנה על סמך אפיון מדוקדק של קהל היעד והקונספט של המסעדה, והייעוץ כולו מותאם למאפיינים הספציפיים של אמסטרדם, הפוד קוסט בהולנד והדגשים הרלוונטיים לפתיחת מסעדה באופן כללי.

    במידת הצורך אנחנו ב-new-rest נסייע לכם גם לאתר נישות קולינריות בעלות פוטנציאל גבוה במיוחד להצלחת המהלך של פתיחת מסעדה באמסטרדם. בהקשר זה חשוב לזכור שאמסטרדם היא עיר רב-תרבותית ורבגונית מכל הבחינות, והדבר בא לידי ביטוי גם בפן הקולינרי: בבירת הולנד פועלות מסעדות מכל הסוגים ובכל רמות המחירים, והבחירה איזו מסעדה לפתוח באמסטרדם היא מפתח משמעותי מאוד בדרך לעסק מתגמל וחיים עם איכות אמיתית.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      הקמת מסעדה חדשה

      הקמתה של מסעדה חדשה היא מהלך עסקי שכרוכה בו השקעה של מאות אלפי שקלים (במקרה של מסעדה קטנה) עד מיליוני שקלים (עבור מקום בסדר גודל בינוני, שלא לדבר על מסעדה גדולה או יוקרתית במיוחד). על-מנת שזו אכן תהיה השקעה ולא הימור מסוכן, מומלץ בחום להקדיש זמן ומחשבה למספר דגשים קריטיים ובפרט רישוי,...

      ייעוץ לברים

      אלכוהול עשוי להיות מקור הכנסה מצוין אבל גם לגרום לכאבי ראש ותסכול אם לא מקפידים על התנהלות נכונה – ייעוץ לברים הינו שירות יקר ערך שמאפשר לכל בעל בר ולכל בעל מסעדה שיש בה גם בר או שמעוניין להעשיר את אפשרויות הבילוי במקום עם אלכוהול להפיק את המקסימום מהבר. הייעוץ נשען על ניסיון...

      פוד קוסט בית קפה

      בתי קפה הם עסק פופולרי מאוד, בעיקר מפני שהם נחשבים קלים יחסית להקמה ולתפעול – אולם המציאות היא שתוחלת החיים הממוצעת של בית קפה היא 3 שנים, ובאזורים מסוימים רק שנה וחצי, ואילו על-מנת להחזיר את ההשקעה הראשונית נדרשות 5-6 שנים בממוצע. בפרט חשופים לרמת סיכון גבוהה בתי קפה שאינם חלק מרשת...

      קידום מסעדות