Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ קולינרי תפעולי לעסקי מזון

    תחום המזון מתאפיין בדינמיות רבה ותחרותיות גבוהה. חצי מהמסעדות, בתי הקפה והברים לא מצליחים לשרוד אפילו שנתיים, והצלחה לטווח ארוך (5 שנים ומעלה) היא נחלתם של לא יותר מ-20-30% מהעסקים בתחום.

    ייעוץ קולינרי תפעולי של מומחים מנוסים בעסקי המזון עשוי להיות ההבדל בין כישלון להצלחה, בין סגירה לשגשוג. השירות מתאים הן למסעדות ובתי קפה פעילים שנתקלים בקשיים או שרוצים ליהנות מקפיצת מדרגה של ממש, והן לעסקים בשלב ההקמה. הייעוץ של new-rest, שמטרתו הבטחת התנהלות קולינרית חכמה ותפעול אופטימלי, הינו מודולרי באופיו ומאפשר לכל עסק לבחור את הרכיבים החיוניים עבורו.

    מה כולל הפן הקולינרי של הייעוץ?

    ייעוץ קולינרי לעסקי מזון כולל יצירת תפריט בהתאם לאפיון קהל היעד של המסעדה או בית הקפה ועל בסיס חישובים מדויקים של הפוד קוסט והלייבור קוסט כך שהמנות השונות יספקו ללקוחות חוויה מהנה ולעסק עצמו רווחיות מרבית.

    אופציה אחרת במסגרת הייעוץ הקולינרי היא הרחבת תפריט קיים, כך שהעסק ימשוך אליו קהל מגוון במיוחד – למשל באמצעות הוספת מנות טבעוניות, גיבוש תפריט אלכוהול ועוד.

    עוד כולל הייעוץ הקולינרי הדרכה של צוות המטבח כך שכל המנות בתפריט, הן הקיימות והן אלו שנוספו לו, יצאו מושלמות, עם מינימום לייבור קוסט ובפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.

    מה כולל ייעוץ תפעולי למסעדות ובתי קפה?

    ייעוץ תפעולי לעסקי מזון מתמקד בתכנון אופטימלי של המטבח, בהטמעת נהלי עבודה יעילים במיוחד הן במטבח והן בשאר מרחבי העסק, בשיפור הממשק מול הספקים השונים, בהפחתת הפוד קוסט והלייבור קוסט באמצעים שונים ועוד.

    ייעוץ קולינרי תפעולי למסעדות, בתי קפה וברים של new-rest מבוסס על הניסיון רחב ההיקף שצברנו במשך שנות עבודה רבות בתחום, ועל הידע המקצועי שהוא תוצר של למידה בלתי פוסקת והתעדכנות במגמות רווחות וטרנדים בולטים – הרווח שלכם הוא עסק שמתנהל בחוכמה ומבטיח ללקוחות חוויה קולינרית משובחת במיוחד.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      ייעוץ למסעדות

      הקמה וניהול של מסעדה בסביבה תחרותית כמו זו הקיימת בארץ הינה מלאכה לא קלה. השינויים הרבים, כוח האדם המשתנה, עבודה מול ספקים רבים, ולקוחות אשר יודעים בדיוק מה הם רוצים מצריכים ניהול מקצועי ויעיל אשר יודע להגיב לסביבה דינמית. גם מסעדנים וותיקים מבינים כי הכנסת יועץ אשר ילווה את תהליכי הניהול מאפשר להם...

      פוד קוסט בר

      גם בברים חישוב מדויק של הפוד קוסט הוא מרכיב הכרחי בניהול נכון ובמיצוי הפוטנציאל של הבר, בין אם מדובר במקום שמתמקד בהגשת משקאות אלכוהוליים ובין אם מדובר על בר שהוא חלק ממסעדה. המטרה העיקרית של החישוב היא לאפשר תמחור אופטימלי של מחירי הצ'ייסרים, השוטים, הקוקטיילים ושאר האופציות בתפריט האלכוהול – תמחור שמצד אחד...

      פרויקטים

      להלן חלק מהפרוייקטים בהם לקחנו חלק במשך השנים: מקומות שייעצנו להם: קפה לנדוור, בנדיקט, גרין קפה, קרנף, קפה בונו, טיטו, תישרין, סים סים, התרנגול הכחול, אסף ארטיזנל, פרש, קוויק קפהת קפה ארלר, מתחת לעץ, וניליה, צ'וקה, סושיה, פלאג אין, בית הבד, סחוט בגבעתיים, עריית סביון, עיריית גבעתיים, משרד החוץ, אוטו בר, פראקלו, ארומה תל...

      קידום מסעדות