Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ למסעדות

    הקמה וניהול של מסעדה בסביבה תחרותית כמו זו הקיימת בארץ הינה מלאכה לא קלה.

    השינויים הרבים, כוח האדם המשתנה, עבודה מול ספקים רבים, ולקוחות אשר יודעים בדיוק מה הם רוצים מצריכים ניהול מקצועי ויעיל אשר יודע להגיב לסביבה דינמית. גם מסעדנים וותיקים מבינים כי הכנסת יועץ אשר ילווה את תהליכי הניהול מאפשר להם להגדיל את הרווחים ולשפר את מערך השירות. במידה והמסעדה מיועדת לציבור הדתי / חרדי, מדובר בחלק מטרנד המסעדות הכשרות למהדרין שהולך ומתפשט באזור המרכז ונשמח לסייע לכם בהכוונת התפריט.

    לכל מסעדה פורמט עבודה שונה המתאים רק לה. זה ה DNA אותו אנו מגבשים כבר בשלב ההקמה או לחילופין מאתרים במסעדה עובדת על מנת לתת את הליווי הנכון.

    ייעוץ למסעדות שרוצות להצליח

    ייעוץ עסקי למסעדות

    במציאות הקיימת נדמה כי הקמת מסעדה היא משימה כמעט בלתי אפשרית. גם השפים הגדולים ביותר נאלצים לסגור את העסק משלל סיבות, ויזמים עם חלומות גדולים מתעוררים למציאות מאתגרת מאוד. מצד שני, תכנון נכון והבנה מעמיקה של עולם המסעדות מאפשרים לנו לעשות את המהלך הגדול בעיניים פקוחות, עם כלים מקצועיים מתאימים. דרך טובה לעשות את זה נכון היא באמצעות ייעוץ למסעדות, ובמסגרת הליווי הזה תוכלו לזהות את הסיכונים ואת האופן שבו ניתן להתגונן מפניהם, ומן הצד השני את כל ההזדמנויות שאפשר ורצוי לנצל. חברת New Rest תהיה שם לצדכם עם כל התשובות לכל השאלות, עם שירות אישי ועם כל התמיכה הדרושה לכם.

    ייעוץ למסעדות והטעויות שחשוב להכיר

    יש לא מעט גורמים שמסבירים מדוע מסעדות רבות נסגרות גם עם כישרון אדיר ותפריט מצוין. ייעוץ למסעדות יאפשר לכם להכיר לעומק את הטעויות הללו – ולמצוא את הדרכים להימנע מהן.

    • הקמת מסעדה דורשת משאבים רבים ותכנון כלכלי מדויק – עסקים רבים נכשלו בשל תכנון לקוי
    • פתיחת מסעדה מחייבת בחירה נכונה של מיקום מנצח – לוקיישן לא מתאים פוגע בעסק
    • ניהול מסעדה חייב להתבצע באופן מקצועי ומדוקדק – ניהול כושל יוביל לסגירת העסק
    • פיקוח צמוד ומחויבות למטרה מקדמים הצלחה – ניהול "בשלט רחוק" משיג תוצאה הפוכה לחלוטין

    בנוסף חשוב לזכור כי קיימים היום לא מעט חוקים ונהלים המחייבים את כלל בעלי העסקים בתחום המזון, ובפרט את בעלי המסעדות ובתי הקפה. חוקי העסקה, דרישות של משרד הבריאות ונהלים הקשורים לבטיחות אש או לאיכות הסביבה – כל אלה מחייבים היכרות מעמיקה והקפדה יתרה על הדרישות והמדיניות של משרדי הממשלה השונים.

    בוחרים בייעוץ למסעדות המקצועי ביותר

    הטעויות הגדולות ביותר הן אלה שמסבירות מדוע מסעדות רבות נסגרות גם בנוכחותם של תשוקה רבה למקצוע, כישרון אדיר והשקעה בשיווק וביחסי ציבור. ייעוץ למסעדות הוא תהליך חיוני שמסייע לבעלי המסעדות לזהות את הכשלים ואת המלכודות – ולהימנע מהם בקלות וביעילות. חברת New Rest תסייע לכם לעשות את זה נכון, לבחור את חומרי הגלם, להרכיב את התפריט המנצח ולפעול להגשמת החלום שלכם.

    ייעוץ עסקי למסעדות

    ייעוץ עסקי למסעדות וליווי צמוד כבר בשלבי התכנון

    בכל הקשור לקריסת העסקים הקטנים, ובפרט לנפילתן של המסעדות המוכרות יותר או פחות, נראה שאפשר לזהות כמה וכמה הסברים. מניהול כושל בתחום הכספים ועד לטעויות אסטרטגיות בסיסיות יותר (כמו בחירת המיקום), אין ספק שמדובר בענף שבו האתגרים רבים מאוד. מצד שני, עם ייעוץ עסקי למסעדות וליווי צמוד כבר בשלבי התכנון, את הטעויות הגדולות אפשר לצמצם באופן משמעותי. צוות New Rest עומד לרשותכם למען המטרה הזו בדיוק, וכדי לאפשר לכם להגשים את הפנטזיה, להתמסר לחווייה הקולינרית האמיתית, ולעשות את זה נכון יותר – וטוב יותר.

    ייעוץ עסקי למסעדות – נקודות למחשבה

    אם תמיד השתוקקתם לפתוח מסעדה, וגם אם החלום הזה כבר חי ובועט אבל לא ממש מתרומם, ייעוץ עסקי למסעדות הוא צעד חשוב. כך תוכלו לזהות את כל הבעיות והאתגרים שעל הפרק, למשל:

    • האם אתם מנהלים את תחום הכספים באופן יסודי ושוטף?
    • האם בחרתם את הלוקיישן האידאלי, זה שמתאים לקונספט, לקהל היעד ולביקוש באזור?
    • האם אתם עובדים עם הספקים הנכונים בכל הנישות – מרכישת חומרי הגלם ועד לעיצוב ולשיווק?
    • האם יש לכם צוות מקצועי שאחראי על השירות, על הכנת המזון ואף על ניקיון המסעדה?
    • האם השירות שהלקוחות שלכם מקבלים מצדיק את המחיר?
    • האם אתם עומדים בכל החוקים והתקנות?

    שאלות אלה קריטיות, וההצלחה של כל מסעדה, חברת קייטרינג או אולם אירועים תלויה בתשובות שלכם. חשוב להבין כי כל פרט בנפרד והשילוב בין כולם יחד הם שיעשו את ההבדל האמיתי. זהו ההבדל בין עסק מצליח עם מוניטין ולקוחות נאמנים, לעסק שיכול להגיש אוכל מצוין עם שירות אדיב – אבל ללקוחות הבודדים שפוקדים את המקום, אם בכלל.

    ייעוץ עסקי למסעדות מקצועי – עולים על המסלול להצלחה

    עם ייעוץ עסקי למסעדות, המסלול שלכם אל ערב ההשקה, אל התפריט המשובח ואל ההצלחה העסקית הוא מסלול קצת יותר בטוח – והרבה פחות ברור. במקום לסמוך על המזל ולהאמין שהכול יהיה בסדר, זו ההזדמנות שלכם להכיר את כל המלכודות שעלולות לצוץ לאורך הדרך, ולאתר את הפתרונות לניטרול המוקשים הללו. המומחים של New Rest יפרשו בפניכם את כל האפשרויות ויעניקו לכם את כל הכלים כדי שתוכלו לעשות את זה נכון הרבה יותר.

    ייעוץ למסעדות – להוביל להצלחת העסק

    ייעוץ למסעדות הינו תחום הכרחי ומתבקש עבור בעלי מסעדות, דוכני מזון ובתי קפה. הסיבות לכך כי בניגוד לשאר בתי העסק (חנויות בגדים, חנויות למוצרי בית ועוד) אין די בכך כי המוצר יהיה איכותי וטוב על מנת להוביל להצלחת העסק. עולם המסעדנות הינו עולם מורכב וסבוך שגם שפים מובילים בארץ נאלצים לעתים לסגור את מסעדותיהם ("כתית" של מאיר אדוני למשל, או "הבראסרי" של רותי ברודו). הסיבות נעוצות במגוון רחב של גורמים אשר את חלקם נפרט כעת יחד עם חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות.

    ייעוץ למסעדות- מסעדה מוצלחת זו מסעדה שיודעת לקבל ייעוץ והכוונה

    כאמור לעיל הצלחה בתחום המסעדנות אינה כוללת הצלחה בהכנת אוכל ומנות מצוינות בלבד. תחום המסעדנות הינו תחום קשה מאוד ומסובך למדי בכל הנוגע לתחום עסקי, במיוחד בארצנו. מדוע? להלן רשימה חלקית של הסיבות אשר הופכות את תחום המסעדנות בארצנו לתחום קשה במיוחד:

    שוק תחרותי– ישראל נחשבת למדינה בעלת אוכל טעים ועשיר וכן תחום הקולינריה בארצנו שופע מסעדות ובתי קפה. התחרות הגדולה בתחום המסעדנות, פעמים רבות פוגעת בבתי העסק החדשים או הקיימים וזה בשל ריבוי ההיצע הקיים עבור הלקוחות וכן ריבוי המתחרים.

    חומרי גלם יקרים אשר יש להחליף בתכיפות גדולה– להבדיל מכל בית עסק אחר כמו חנות בגדים או נעליים, במסעדה בלאי והתכלות המוצרים הנמכרים הינו גדול מאוד. קחו למשל מסעדת דגים או סושייה, דגים- חומר הגלם העיקר ממנו עשויים רוב המנות במסעדות אלו חייבים להיות טריים על מנת שאיכות המנות תהיה גבוהה. כך למעשה הסכנה בהפסד כספים גדול פי כמה מכל בית עסק שהמוצרים וחומרי הגלם בו יכולים להישאר תקופות ארוכות על המדף (ביגוד למשל).

    כשרות– בילוי במסעדה הוא בילוי לכל דבר, רבים אוהבים לציין אירועים ולבנות במסעדות במהלך סוף השבוע. אך מנגד במדינת ישראל עניין הכשרות לא מאפשר פתיחת מסעדות בכל מקום ובכל עת מטעמי כשרות (כך למשל בלב העיר מסעדה כשרה לא יכולה להיות פתוחה בשישי בערב). העניין גורם לקושי כלכלי רב.

    פנו לקבלת ייעוץ

    אל מנת להצליח בתחום המסעדנות מומלץ ורצו לפנות לאנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ואיכותית אשר תשמח לעמוד לצדכם.

    ייעוץ עסקי למסעדות על ידי יועץ קולינרי מקצועי

    ייעוץ עסקי למסעדות הינו הכרחי עבור כל מסעדה באשר היא, בין אם מדובר במסעדה בתחילת דרכה, מסעדה בקשיים, או מסעדה מצליחה אשר מעוניינת להגדיל את הכנסותיה ולהתרחב. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת אשר ייעצה בעברה למגוון רחב של בתי עסק בתחום הקולינריה. יחד נדון במאמר זה אודות חלק מהשירותים שיועץ קולינרי מקצועי מספק עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון שונים.

    ייעוץ עסקי למסעדות- יכול למנף את המסעדה שלכם להצלחה מסחררת

    אנו חיים במדינה אשר ידועה בקולינריה העשירה והאיכותית שלה, ובהתאמה גם שוק המסעדנות ובתי הקפה הינו שוק תחרותי הכולל מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. זאת רק סיבה  אחת  אשר גורמת  לכך שפתיחה וניהול מסעדה הינו עסק מורכב וסבוך למדי. לא בכדי על פי נתונים סטטיסטים הצלחה בתחום הקולינריה הינה הישג מרשים, ניתן לראות כי 33 אחוזים מהמסעדות הנפתחות עתידות להסגר כבר בשנה הראשונה לקיומם, וכ- 80 אחוזים מהמסעדות נסגרות בחמש השנים הראשונות מיום הקמתם.

    הפנייה ליעוץ קולינרי הינה פנייה אשר יכולה לשנות לחלוטין את עתיד המסעדה שבבעלותכם. כחלק משירותיו של ייעוץ עסקי מסופקים חלק מהשירותים הבאים:

    תמחור מנות בתפריט- כחלק מתפקידו של היועץ העסקי למסעדות, היועץ מתמחר את התפריט בצורה אשר תניב רווח לבית העסק, ומצד שני תאפשר הגעה של קהל לקוחות ללא חשש כלכלי.

    ניהול מערך העבודה וייעולו- היועץ העסקי מפקח על מערך העבודה בבית העסק, בוחן ומפקח עליו. לאחר זאת היועץ נותן דגשים וטיפים לייעול מערך העבודה, תוך בדיקת יישום הכלים והדגשים שהועברו.

    הגדרת תקציב פרסום ויחסי ציבור, והגדרת תקציב עלויות שיפוץ ועיצוב מידת הצורך- היועץ העסקי אחראי על הגדת תקציבים נלווים לקיום המסעדה (כמו שיפוץ או פרסום).

     

    פנו אל חברת ייעוץ קולינרי מקצועית ומנוסה

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת בכל הנוגע לייעול ותכנון מסעדות. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    ייעוץ עסקי לבתי קפה – ייעוץ קולינרי מקצועי ומנוסה  על ידי מומחים

    הקמת עסק של בית קפה הינו חלום נוצץ עבור ישראלים רבים. הסיבות כמובן קשורות באפשרות הפוטנציאלית להכנסת רווחים גדולי מידי חודש, פתיחת מקום בילוי מעניין וצבעוני, וכמובן התשוקה והאהבה לאירוח ואוכל. אך מנגד עולם המסעדנות המזון הכולל בתי קפה, מסעדות, דוכני מזון, מאפיות וכדומה, הינו תחום סבוך ומורכב למדי. הסטטיסטיקה בישראל בכל הנוגע לתחום המסעדנות אינה מזהירה, על פי הנתונים בערך כ- 80 אחוזים מבתי העסק בעולם המסעדנות נסגרים תוך חמש שנים  מיום הקמתם. אך אין הדבר אומר שעליכם לוותר על חלומכם. באמצעות ייעוץ עסקי לבתי קפה, מקצועי ואיכותי, תוכלו להגשים את חלומכם בהצלחה כלכלית וניהולית רבה. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי מקצועי ומנוסה אשר ישמח לסייע לכם בכל עת.

    ייעוץ עסקי לבתי קפה- הדרך הנכונה והאחראית להקים בית קפה

    ניהול והקמת בית קפה איננו עסק פשוט כפי שנהוג לחשוב. ישנם גורמים רבים אשר אינם מקבלים תשומת לב מספקת, ואלו גורמים להוצאת כספים מיותרת, למשל:

    מציאת מיקום נכון לפתיחת בית הקפה- מצד אחד נדרש מקום בו העלויות מבחינת ארנונה ושכר הדירה אינן יקרות מידי וכן יאפשרו התחלה קלה יותר של בית הקפה מבחינה כלכלית. מצד שני בית קפה זהו מקום בילוי ועל כן הוא צריך להיות ממוקם באזור בו עוברים הרבה אנשים וכן ובעל אווירה נעימה לישיבה וארוחה (מיקום הבית קפה באזור לא רועש מידי או מוזנח).

    הכשרה טבחים מקצועיים וניהול עבודתם בצורה נכונה- ללא ספק כי עבודתו של הטבח יכולה פעמים רבות להיות קשה ומעייפת. אך יחד עם זאת טבחים אשר טועים רבות בהוצאת מנות לא נכונות או אינם שמים לב למינונים והכמויות של המנות, גורמים לבזבוז מיותר של חומרי גלם.

    פנו לחברת יעוץ קולינרי מקצועית

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי ועסקי עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. אנו נשמח לעמוד לצדכם בכל עת.

    ייעוץ למסעדות על ידי חברת New Rest ניהול

    ייעוץ למסעדות הינו תחום הכרחי ומתבקש עבור בעלי מסעדות, דוכני מזון ובתי קפה. הסיבות לכך כי בניגוד לשאר בתי העסק (חנויות בגדים, חנויות למוצרי בית ועוד) אין די בכך כי המוצר יהיה איכותי וטוב על מנת להוביל להצלחת העסק. עולם המסעדנות הינו עולם מורכב וסבוך שגם שפים מובילים בארץ נאלצים לעתים לסגור את מסעדותיהם ("כתית" של מאיר אדוני למשל, או "הבראסרי" של רותי ברודו). הסיבות נעוצות במגוון רחב של גורמים אשר את חלקם נפרט כעת יחד עם חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות.

    ייעוץ למסעדות– מסעדה מוצלחת זו מסעדה שיודעת לקבל ייעוץ והכוונה

    כאמור לעיל הצלחה בתחום המסעדנות אינה כוללת הצלחה בהכנת אוכל ומנות מצוינות בלבד. תחום המסעדנות הינו תחום קשה מאוד ומסובך למדי בכל הנוגע לתחום עסקי, במיוחד בארצנו. מדוע? להלן רשימה חלקית של הסיבות אשר הופכות את תחום המסעדנות בארצנו לתחום קשה במיוחד:

    שוק תחרותי– ישראל נחשבת למדינה בעלת אוכל טעים ועשיר וכן תחום הקולינריה בארצנו שופע מסעדות ובתי קפה. התחרות הגדולה בתחום המסעדנות, פעמים רבות פוגעת בבתי העסק החדשים או הקיימים וזה בשל ריבוי ההיצע הקיים עבור הלקוחות וכן ריבוי המתחרים.

    חומרי גלם יקרים אשר יש להחליף בתכיפות גדולה– להבדיל מכל בית עסק אחר כמו חנות בגדים או נעליים, במסעדה בלאי והתכלות המוצרים הנמכרים הינו גדול מאוד. קחו למשל מסעדת דגים או סושייה, דגים- חומר הגלם העיקר ממנו עשויים רוב המנות במסעדות אלו חייבים להיות טריים על מנת שאיכות המנות תהיה גבוהה. כך למעשה הסכנה בהפסד כספים גדול פי כמה מכל בית עסק שהמוצרים וחומרי הגלם בו יכולים להישאר תקופות ארוכות על המדף (ביגוד למשל).

    כשרות– בילוי במסעדה הוא בילוי לכל דבר, רבים אוהבים לציין אירועים ולבנות במסעדות במהלך סוף השבוע. אך מנגד במדינת ישראל עניין הכשרות לא מאפשר פתיחת מסעדות בכל מקום ובכל עת מטעמי כשרות (כך למשל בלב העיר מסעדה כשרה לא יכולה להיות פתוחה בשישי בערב). העניין גורם לקושי כלכלי רב.

    פנו לקבלת ייעוץ

    אל מנת להצליח בתחום המסעדנות מומלץ ורצו לפנות לאנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ואיכותית אשר תשמח לעמוד לצדכם.

    ייעוץ עסקי למסעדות – בתחילת דרכן או מצליחות

    ייעוץ עסקי למסעדות הינו הכרחי עבור כל מסעדה באשר היא, בין אם מדובר במסעדה בתחילת דרכה, מסעדה בקשיים, או מסעדה מצליחה אשר מעוניינת להגדיל את הכנסותיה ולהתרחב. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת אשר ייעצה בעברה למגוון רחב של בתי עסק בתחום הקולינריה. יחד נדון במאמר זה אודות חלק מהשירותים שיועץ קולינרי מקצועי מספק עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון שונים.

    ייעוץ עסקי למסעדות- יכול למנף את המסעדה שלכם להצלחה מסחררת

    אנו חיים במדינה אשר ידועה בקולינריה העשירה והאיכותית שלה, ובהתאמה גם שוק המסעדנות ובתי הקפה הינו שוק תחרותי הכולל מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. זאת רק סיבה  אחת  אשר גורמת  לכך שפתיחה וניהול מסעדה הינו עסק מורכב וסבוך למדי. לא בכדי על פי נתונים סטטיסטים הצלחה בתחום הקולינריה הינה הישג מרשים, ניתן לראות כי 33 אחוזים מהמסעדות הנפתחות עתידות להסגר כבר בשנה הראשונה לקיומם, וכ- 80 אחוזים מהמסעדות נסגרות בחמש השנים הראשונות מיום הקמתם.

    הפנייה ליעוץ קולינרי הינה פנייה אשר יכולה לשנות לחלוטין את עתיד המסעדה שבבעלותכם. כחלק משירותיו של ייעוץ עסקי מסופקים חלק מהשירותים הבאים:

    תמחור מנות בתפריט- כחלק מתפקידו של היועץ העסקי למסעדות, היועץ מתמחר את התפריט בצורה אשר תניב רווח לבית העסק, ומצד שני תאפשר הגעה של קהל לקוחות ללא חשש כלכלי.

    ניהול מערך העבודה וייעולו- היועץ העסקי מפקח על מערך העבודה בבית העסק, בוחן ומפקח עליו. לאחר זאת היועץ נותן דגשים וטיפים לייעול מערך העבודה, תוך בדיקת יישום הכלים והדגשים שהועברו.

    הגדרת תקציב פרסום ויחסי ציבור, והגדרת תקציב עלויות שיפוץ ועיצוב מידת הצורך- היועץ העסקי אחראי על הגדת תקציבים נלווים לקיום המסעדה (כמו שיפוץ או פרסום).

     

    פנו אל חברת ייעוץ קולינרי מקצועית ומנוסה

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת בכל הנוגע לייעול ותכנון מסעדות. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    ייעוץ עסקי לבתי קפה – ייעוץ איכותי ומקצועי

    הקמת עסק של בית קפה הינו חלום נוצץ עבור ישראלים רבים. הסיבות כמובן קשורות באפשרות הפוטנציאלית להכנסת רווחים גדולי מידי חודש, פתיחת מקום בילוי מעניין וצבעוני, וכמובן התשוקה והאהבה לאירוח ואוכל. אך מנגד עולם המסעדנות המזון הכולל בתי קפה, מסעדות, דוכני מזון, מאפיות וכדומה, הינו תחום סבוך ומורכב למדי. הסטטיסטיקה בישראל בכל הנוגע לתחום המסעדנות אינה מזהירה, על פי הנתונים בערך כ- 80 אחוזים מבתי העסק בעולם המסעדנות נסגרים תוך חמש שנים  מיום הקמתם. אך אין הדבר אומר שעליכם לוותר על חלומכם. באמצעות ייעוץ עסקי לבתי קפה, מקצועי ואיכותי, תוכלו להגשים את חלומכם בהצלחה כלכלית וניהולית רבה. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי מקצועי ומנוסה אשר ישמח לסייע לכם בכל עת.

    ייעוץ עסקי לבתי קפה- הדרך הנכונה והאחראית להקים בית קפה

    ניהול והקמת בית קפה איננו עסק פשוט כפי שנהוג לחשוב. ישנם גורמים רבים אשר אינם מקבלים תשומת לב מספקת, ואלו גורמים להוצאת כספים מיותרת, למשל:

    מציאת מיקום נכון לפתיחת בית הקפה- מצד אחד נדרש מקום בו העלויות מבחינת ארנונה ושכר הדירה אינן יקרות מידי וכן יאפשרו התחלה קלה יותר של בית הקפה מבחינה כלכלית. מצד שני בית קפה זהו מקום בילוי ועל כן הוא צריך להיות ממוקם באזור בו עוברים הרבה אנשים וכן ובעל אווירה נעימה לישיבה וארוחה (מיקום הבית קפה באזור לא רועש מידי או מוזנח).

    הכשרה טבחים מקצועיים וניהול עבודתם בצורה נכונה- ללא ספק כי עבודתו של הטבח יכולה פעמים רבות להיות קשה ומעייפת. אך יחד עם זאת טבחים אשר טועים רבות בהוצאת מנות לא נכונות או אינם שמים לב למינונים והכמויות של המנות, גורמים לבזבוז מיותר של חומרי גלם.

    פנו לחברת יעוץ קולינרי מקצועית

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי ועסקי עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. אנו נשמח לעמוד לצדכם בכל עת.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עוד בנושא

      מה אנחנו מציעים

      הדרכת צוותים – העובדים הם המשאב החשוב ביותר שלנו. גם אם יצרנו תנאים נכונים לעבודה, ללא הדרכה בסיסית לפני פתיחה, והדרכות מקצועיות שוטפות לא נוכל לשלוט ולשפר את רמת השרות. אנו בונים הדרכות יעודיות על פי הרכב הצוות ורמתו, ועוסקים במעגל השרות והמכירות. כתיבת נהלים – על מנת לאפשר מעקב ועבודה על פי פורמט...

      פוד קוסט

      הבסיס לתמחור נכון של מנות בבתי קפה ובמסעדות, וגם לרווחיות מקסימלית, הוא פוד קוסט (Food Cost) – עלות חומרי הגלם בכל מנה. חישוב מדויק של הפוד קוסט הוא בסיס הכרחי לניהול מושכל של בתי עסק קולינריים, והפחתת עלות המזון למינימום תוך שמירה על רמה גבוהה של מנות המוגשות לאורחים היא מפתח ליציבות העסק...

      תכנון מטבח למסעדה

      המטבח הוא הלב של כל מסעדה מכל סוג שהוא, וכדי שהוא יפעם בקצב הנכון ויבטיח תפקוד מיטבי של כל העסק חשוב מאוד לתכנן אותו בקפידה. מטבח לא מתוכנן הוא מטבח לא יעיל, כלומר מטבח שגורם לבזבוז כסף בגלל לייבור קוסט גבוה יתר על המידה ופוד קוסט שגם הוא מופרז שלא לצורך. מטבח לא...

      קידום מסעדות