Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תוכנית עסקית למסעדה

    מסעדנים ותיקים טוענים שצריך להיות משוגע כדי לפתוח מסעדה – והם צודקים, אבל עם שינוי קטן: צריך להיות משוגע כדי לפתוח מסעדה בלי תוכנית עסקית, ורצוי מאוד שזו תהיה תוכנית עסקית מפורטת ומדויקת שהוקדשה לה תשומת לב רבה.

    תוכנית עסקית נכונה היא כמו מפת אוצר: היא עוזרת ליזם להבין מהו ה-DNA של המסעדה שאותה הוא רוצה להקים (למשל מסעדה איטלקית לכל המשפחה, מסעדה הודית ידידותית לטבעונים, מסעדה שכונתית כשרה עם מחירים נוחים במיוחד, מסעדה לאירועים וכו'), מיהם הסועדים הפוטנציאליים, מהו הלוקיישן האופטימלי, מהי ההשקעה הנדרשת כבר בשלב הקמת המסעדה, מיהם המתחרים העיקריים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה ועוד – כל מה שצריך כדי שתכנון המסעדה, גיבוש התפריט, בניית צוות העובדים, השיווק ובעצם כל החלטה שהיא יתבצעו על סמך כל המידע הרלוונטי.

    כל כתיבת תוכנית עסקית דורשת מיומנות והיכרות עם מודלים שונים שעל-פיהם נעשים הניתוחים הנ"ל. הכנת תוכנית עסקית איכותית למסעדה מחייבת בנוסף ניסיון עשיר בתחום ספציפי זה – וכאן אנחנו ב-new-rest נכנסים לתמונה ומספקים לכם תוכנית שהיא בסיס איתן למסעדה משגשגת.

    התוכנית העסקית שנבנה עבורכם מבטיחה קודם כל מיצוי יעיל במיוחד של ההשקעה הכספית, השקה חלקה ומוצלחת במיוחד ויציאה לדרך כשאתם יודעים בדיוק לאן מועדות פניכם ומהם הנתיבים הטובים ביותר עבורכם לפסוע בהם. גם בהמשך המסע יש לתוכנית העסקית של new-rest תפקיד חשוב ובפרט מניעת משברים פיננסיים ובעקבותיהם קשיים תפעוליים משמעותיים עקב תזרים מזומנים בעייתי.

    כדאי לזכור שכניסה לעולם המסעדנות ללא תוכנית עסקית שנכתבה ע"י אנשי מקצוע משולה להיקלעות לשדה מוקשים ללא כל אמצעי הגנה. לעומת זאת, הידע הרחב והמעמיק שלנו – תוצר של ליווי אסטרטגי למבחר רחב של מסעדות, הן בשלב ההקמה והן בשלב הפעילות השוטפת – יזהה עבורכם מראש מכשולים אפשריים ובנוסף יציע דרכים שונות לעקוף אותם בקלות, כך שהמסעדה תמצה את הפוטנציאל שלה ותהפוך לעסק מתגמל במיוחד עבורכם.

    תוכנית עסקית למסעדה שרוצה להצליח

    תוכנית עסקית למסעדה

    אחרי לא מעט לבטים, אתם מרגישים שהגיע הרגע לעשות את הצעד ולהתקדם לעבר הקמת המסעדה שתמיד רציתם לפתוח. עם זאת, לצד ההתרגשות והחלומות על הפתיחה, הביקורות הנלהבות והלקוחות שיעמדו בתור, אתם מרגישים בעיקר חוסר וודאות. התחושה הזו הגיונית וטבעית, והיא מוכרת היטב לכל יזם רגע לפני שהוא מקים עסק חדש, ובפרט כאשר מדובר בתחום מורכב כל כך. מצד שני, תוכנית עסקית למסעדה היא דרך טובה לצמצם את חוסר הוודאות, להיכנס אל העולם הקולינרי בעיניים פקוחות ולפעול באופן מסודר ויעיל להשגת המטרות שלכם. בעזרת המומחים של New Rest תוכלו לבנות את התוכנית העסקית שלכם בצורה הטובה ביותר.

    תוכנית עסקית למסעדה – צעדים מקדימים

    כאמור, תוכנית עסקית למסעדה חדשה היא משימה חשובה שעוזרת לנו לפעול נכון וחכם יותר, אבל העבודה על התוכנית מתחילה עוד לפני שנתמקם על יד קובץ האקסל עם רשימת משימות וחלוקת תחומי אחריות.

    • ניתוח שוק: נבחן את ענף המסעדנות, את המתחרים ואת פעילותן של המסעדות באזור הגיאוגרפי הספציפי
    • איומים והזדמנויות: האם המסעדה מציעה תפריט ייחודי שמתחרות אחרות באזור לא מציעות? האם ישנם חוקים או תקנות שעלולים להשפיע על הצלחת המסעדה?
    • מיצוב ובידול: מה הייחודיות שלכם? למה המסעדה שלכם טובה יותר? מה אתם מציעים ללקוחות?

    אלה הן חלק מהשאלות המקדימות שכל עסק חייב לשאול את עצמו, וכל מסעדה חדשה עם שאיפות גדולות צריכה להתמודד עמן. מכאן נוכל להמשיך הלאה אל הפרטים הקטנים ביותר, מבחירת הספקים וחומרי הגלם, דרך עיצוב המסעדה ועד למהלכי השיווק ויחסי הציבור. תוכנית עסקית טובה מקיפה את כל הסוגיות המהותיות כדי להבטיח התנהלות יעילה ונכונה לכל אורך הדרך.

    לומדים לשחק את המשחק

    כדי לבנות תוכנית עסקית למסעדה, אתם פשוט חייבים להבין את חוקי המשחק, את הזירה שבה אתם מתמודדים, את היריבים הפוטנציאליים ואת היתרונות והחסרונות שאתם מביאים אל המגרש. בתהליך ליווי מקצועי ויסודי מאוד, צוות New Rest יסייע לכם להתמקד בנושאים החשובים באמת, להכיר טוב יותר את השטח ולהגיע אליו כשאתם ערוכים ומוכנים לכל קרב ולכל מערכה.

    פתיחת מסעדה עם NEW REST

    פתיחת מסעדה

    במובנים רבים, פתיחת מסעדה איננה שונה מהקמת עסק בענפים אחרים לחלוטין. למעשה, לפני השקת חנות בגדים, חדר כושר או כל עסק אחר, אנחנו צריכים לדעת בדיוק לאן אנחנו הולכים, להבין את המחיר הכלכלי, את סיכויי ההצלחה, את הקשיים, את התקנות ואת האפשרויות שעל הפרק. ההכנה המעמיקה הזו מאפשרת לנו לצמצם את הסיכונים אליהם אנחנו חשופים, ובענף המסעדות יש מהם בשפע. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, נוטלים על עצמכם התחייבויות גדולות ובאופן כללי מכניסים את כל הגוף להרפתקה מורכבת במיוחד – הצוות המקצועי של New Rest מציע לכם את הכלים שאתם הכי צריכים לאורך המסע.

    פתיחת מסעדה חדשה – או רכישת עסק קיים?

    כדי להשיג את המטרות שלכם יש לכם כמה וכמה חלופות, כאשר פתיחת מסעדה חדשה היא רק אחת מהן, והנה כמה אפשרויות שכדאי להכיר:

    • רכישת מסעדה קיימת לצורך השקעה ופיתוח
    • רכישת זיכיון לפתיחת סניף חדש של רשת מובילה
    • פתיחת מסעדה חדשה לחלוטין

    חשוב מאוד להכיר את כל האפשרויות הללו, את המשמעויות הנלוות לכל אחת מהן, את המחיר שיידרש מכם ואת היתרונות שלהן. ניתוח מעמיק של כל הנושאים המרכזיים הוא צעד קריטי, ועם יועץ מקצועי שילווה אתכם תוכלו לקחת אותם בחשבון. כך תדעו כמה תעלה ההקמה ומה הן עלויות התפעול השוטפות של העסק, כמה עובדים תצטרכו ועד כמה ההשקעה הזו עשויה להשתלם לכם. הכניסה אל עולם המסעדות מחייבת את היזמים לפקוח עיניים ולהתמודד עם המציאות באופן מפוכח לחלוטין כדי שתוכלו לשפר את הסיכויים שלכם להישאר בצד החיובי והנכון של הסטטיסטיקה.

    פתיחת מסעדה חדשה – שמים דגש על כל הפרטים

    אין ספק שההחלטה על פתיחת מסעדה היא החלטה חשובה וגורלית מאוד, ולפני שאתם מקבלים אותה כדאי להבין היטב את כל האותיות הקטנים ואת כל הפרטים המרכזיים. צוות המומחים של New Rest יפרוש בפניכם את כל פיסות הפאזל ויעזור לכם לקבוע יעדים ומטרות, לבחון את השטח, לקבל החלטות טובות יותר ולהיכנס אל עולם תחרותי וגדוש מנקודת מוצא טובה ככל הניתן. בתקופה שבה עסקים רבים נסגרים, בהם גם לא מעט מסעדות, נדמה שאין דרך אחרת לעשות את זה נכון.

    הקמת מסעדה עם תוכנית עסקית נכונה

    הקמת מסעדה

    האוכל תופס מקום של כבוד בישראל, ולצד תכניות הבישול ותחרויות האוכל אנחנו עדים למגוון עשיר של מסעדות בשלל סגנונות. התשוקה הגדולה שלנו לאוכל מעוררת אצל רבים את החלום לפתוח מקום ייחודי עם תפריט מפתיע ומנות משובחות. רבים גם מאמינים כי למרות הקשיים הנלווים להחלטה על הקמת מסעדה, יש להם מספיק רצון ואמונה כדי להצליח. אז נכון, אלה בהחלט פרמטרים משמעותיים מאוד, אבל יש עוד צעד חשוב מאוד שיעזור לכם לשפר את הסיכויים: הייעוץ העסקי של  New Rest.

    הקמת מסעדה עם ליווי עסקי: למה זה חשוב?

    ייעוץ בתהליך הקמת מסעדה הוא מהלך חיוני מאוד, ויש לו כמה וכמה יתרונות מרכזיים:

    • היועץ המנוסה יעזור לכם לבחור את הקונספט שלכם ולהתאים לו תפריט איכותי וייחודי
    • היועץ המיומן יסייע לכם בניהול השוטף ובתפעול העסק
    • היועץ הוותיק יעניק לכם את הכלים והידע למעקב יעיל ומדויק אחר ההוצאות והכספים בכלל
    • היועץ המקצועי יגלם תפקיד משמעותי בבניית המותג שלכם

    חשוב לזכור כי ייעוץ קולינרי מתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, אלה שמבינים את האתגרים הניצבים בפני היזמים רגע לפני שהם מקימים מסעדה, בית קפה או כל עסק אחר מתחום המזון והמשקאות. זהו תהליך ייעוץ המבוסס על היכרות טובה עם התחום, בחינה מציאותית של האפשרויות והסיכונים, ויכולת לזהות את הפתרונות הנכונים למסעדה שלכם. כך תדייקו את תהליך העבודה, תבחרו את חומרי הגלם הטובים ביותר, תעבדו עם הספקים האידאליים ותגייסו כוח אדם מיומן שיסייע לכם בהשגת התוצאות.

    הקמת מסעדה – איתכם בכל שלב בתהליך

    תהליכי עבודה נכונים, נהלים ברורים, השכרת צוות העובדים ובניית המטבח המקצועי ביותר, כל אלה יחד הם חלק בלתי נפרד מתהליך הקמת מסעדה חדשה. מאחורי כל משתנה כזה נמצא עולם מורכב וסבוך במיוחד, אבל הוא יכול להיות פשוט הרבה יותר עם ליווי מקצועי מהצעד הראשון. אז לפני שאתם משקיעים מאות אלפי שקלים בהקמת עסק חדש בתחום תחרותי כל כך, צוות המומחים של New Rest יעניק לכם את ההכוונה, את הכלים ואת הידע הדרושים כדי לעשות את זה נכון.

    תכנון מסעדה בישראל

    תכנון מסעדה

    בין אם אתם שועלים ותיקים בתחום המזון ובין אם אתם סועדים נלהבים שיודעים בדיוק איך תיראה המסעדה החלומית שלכם, ההחלטה לעשות את הצעד הגדול הזה בהחלט מעוררת חששות. אין כל ספק כי תכנון מסעדה חדשה מחייב את היזמים להיכנס לשוק בעיניים פקוחות, ועם ליווי מקצועי תוכלו לעשות את זה נכון. אנשי המקצוע הוותיקים של New Rest יעזרו לכם בתהליך הזה, עם כל השאלות הקשות שלא העזתם לשאול את עצמכם, עם כל הידע שאתם צריכים ועם הכלים החשובים ביותר שעושים את ההבדל המשמעותי בין כישלון מהדהד להצלחה מסחררת.

    תכנון מסעדה – אלה השאלות החשובות

    היועצים הקולינריים שילוו אתכם בתהליך של תכנון מסעדה חדשה יאלצו אתכם להתמודד עם המון שאלות חשובות ומכריעות:

    • האם אתם מתכננים לפתוח מסעדה כשרה או לא?
    • מה הוא המטבח המשפיע ביותר על המנות שתגישו (איטלקי, מקסיקני, צרפתי או אוכל ביתי)?
    • מי קהל היעד שלכם ומה הוא אוהב לאכול?
    • איזו אווירה אתם רוצים להשרות ברחבי המסעדה?
    • האם אתם מתכננים לגייס מלצרים שיגישו ללקוחות את האוכל – או שמא מדובר בשירות עצמי?
    • איך ייראה המקום – מעיצוב הקירות ועד השולחנות, הכיסאות ואפילו המפיות?

    זוהי רשימה קטנה וחלקית בלבד, אבל היא בהחלט מסמנת לנו כמה נושאים מהותיים שאנחנו פשוט חייבים להתמקד בהם. זוהי הדרך להגדיר את העסק, את המהות ואת הצרכים שלו, ומכאן נוכל לגזור תוכנית עסקית ברורה, תקציב הדרוש להקמת המסעדה והבנה טובה יותר באשר לניהול השוטף ולתפעול המערך המורכב הזה. רגע לפני שאתם מכניסים את הרגל אל המים, ודאו שאתם יודעים הכל על העומק, הטמפרטורה והאופן שבו תצטרכו לשחות כדי להגיע אל הקצה השני בבטחה.

    תכנון מסעדה – מגשימים חלום בעזרת New Rest

    צוות המומחים של New Rest ילווה אתכם בכל שלב במסע שלכם לעבר הגשמת החלום, כדי להבטיח לכם תכנון מסעדה ברמה הגבוהה ביותר ועל פי הצרכים הייחודיים שלכם. זהו תהליך ארוך טווח שמאפשר לנו להגדיר את המקום המושלם אבל גם להבין מה נדרש מאיתנו בכל תחום ובכל רגע נתון. ידע הוא הכוח המשמעותי שלכם בדרך אל ההצלחה.

    ייעוץ להקמת מסעדה

    ייעוץ להקמת מסעדה

    ישנם פרמטרים ברורים שיקבעו האם המסעדה שאתם מדמיינים לעצמכם יכולה להפוך לסיפור הצלחה. אחד הבולטים שבהם הוא כמובן הלוקיישן הנבחר, ואין ספק שאם תבחרו מיקום מנצח תשפרו את הסיכויים שלכם. מצד שני, האם המקום המרכזי הזה מתאים למסעדה כמו זו שעליה אתם חולמים? מסעדה לא כשרה בשכונה שבה רוב האוכלוסייה מסורתית היא דוגמה טובה להחלטה גרועה, ותכנון מסעדה יוקרתית באזור שבו ניצבות שפע של מסעדות זולות משמעותית הוא מהלך שמחייב בחינה מעמיקה. עם ייעוץ להקמת מסעדה תוכלו להבין את המשמעות העסקית והכלכלית של כל החלטה שתקבלו, וכדי לעזור לכם לעשות את זה נכון צוות New Rest עומד לרשותכם.

    ייעוץ להקמת מסעדה – שפע של חלופות

    אחת השאלות הבסיסיות והחשובות שתישאלו בתהליך ייעוץ להקמת מסעדה, היא מה אתם בעצם רוצים להשיג, ואיך תיראה המסעדה האידאלית שלכם:

    • האם אתם מתכננים להקים מסעדת שף יוקרתית עם מנות גרנדיוזית במחירים גבוהים?
    • האם אתם חולמים על מסעדה שתציע אוכל ביתי במחירים נמוכים?
    • האם אתם משתוקקים לפתוח מקום שיגיש קפה ומאפים טריים ללא ארוחות ומנות חמות?
    • האם אתם מדמיינים לעצמכם מסעדה קטנה ומשפחתית או רשת שתגיע גם לערים אחרות בהמשך?

    רק אתם יודעים איזו חלופה נכונה יותר, והליווי המקצועי שתקבלו בתהליך ההקמה קריטי כדי שתוכלו להבין את המשמעות האמיתית של כל חלופה. עלויות ההקמה תלויות בהחלטה שלכם, וגם המיקום הנבחר, הרכב צוות העובדים שלכם, חומרי הגלם, התפריט, הקונספט, הספקים הדרושים וגם נושאים גדולים הרבה יותר כמו שיפוץ ועיצוב המקום, שיווק ויחסי ציבור.

    ייעוץ להקמת מסעדה – בוחרים בהצלחה

    על אף הסטטיסטיקה, זו שמצליחה לעורר לא מעט מתח וחרדה בקרב בעלי המסעדות והיזמים שרוצים להיכנס אל הענף, מסעדות רבות מצליחות. הן משיקות סניפים חדשים, מעשירות את התפריט ונהנות מקהל לקוחות נאמן שחוזר שוב ושוב. ההצלחה הזו היא לא פנטזיה פרועה אלא מציאות של ממש, וכדי לשפר את הסיכוי שלהם להגיע אליה תוכלו להיעזר בתהליך של ייעוץ להקמת מסעדה. עם צוות המקצוענים של New Rest התמונה תהיה ברורה וחדה הרבה יותר לכל אורך הדרך.

    הקמת מסעדה – מחובב בישול למסעדן

    אתם חובבי בישול, יש לכם ידע נרחב בתחום הקולינריה והתגלגל לידיכם סכום כסף שאיתו חשבתם על הקמת מסעדה, האם תוכלו לצאת לדרך להגשים את חלומכם? התשובה היא חד משמעית לא. כל מה שצוין לא מספיק על מנת להפוך את העסק מושא חלומותיכם למסעדה מצליחה. עובדה היא שתחום המסעדות מושך אליו מדי שנה אנשים המעוניינים להקים מסעדה כזו או אחרת, ולהוביל אותה להצלחה מקומית וארצית, הסטטיסטיקה מראה שבכל שנה נסגרות מסעדות רבות לאחר שלא הצליחו לממן את העלות שלהם ואת התפעול השוטף. מומלץ להקדים ולהבין כי חשוב מאוד בכל רעיון של הקמת מסעדה להיעזר ביועצים מקצועיים בעלי ניסיון בתחום, ורצוי שעמדו מאחורי הקמת מסעדות משגשגות. ליווי של יועץ לעסקים המומחה במסעדות יכול לתרום רבות להצלחת המסעדה שלך, ועדיף לקחת מישהו מהתחום ולא יועץ כללי שעל הדרך מייעץ גם למסעדות. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, היא חברה מהמובילה בארץ בתחום, לכן מומלץ לפנות אליה.

     

    הקמת מסעדה – אל תיקחו סיכון

    כל נושא הקמת מסעדה, דורש תכנון מדוקדק ומקדים, והוא כולל מגוון רחב של תת נושאים שיש לקחת בחשבון. כל הנושא הכלכלי של הקמת מסעדה לא מתחיל ונגמר בסכום הראשוני של ההקמה, גם בתפעול השוטף יש לדאוג לכך שההכנסות יעלו ההוצאות ובכל תכנון מנה במסעדה יש לקחת זאת גם בחשבון. חיסכון ויעילות זו בתכנון המנות, יכולה להתבצע בעזרתו של יועץ קולינרי למסעדות, שיסייע לכם לבנות תפריט עם מנות שיוכלו לתרום להכנסות, ולתמחר אותן בצורה כזו שלא יהיו הפסדי תמחור.

    הקמת מסעדה – בניה נכונה תשמור על יציבות

    ככל שתבנו את תשתית הקמת המסעדה בצורה טובה ונכונה, כך בעצם תוכלו להתמודד עם כל הבעיות הבלתי צפויות בצורה מיטבית. גם אם אתם בעלי מסעדה שכבר עובדת, תוכלו להתייעץ איתנו. פנו עוד היום אל  חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, שילוו אתכם מתחילת המסעדה ועד הגשמת החזון.

    ייעוץ להקמת מסעדה – דבר הכרחי ליזמים

    אם אתם בשלנים שהמטבח הוא תשוקת ליבם והנכם מעוניינים להקים מסעדה משלכם, עליכם לקחת בחשבון כי תחום המסעדנות בישראל הינו תחום קשה וסבוך במיוחד. מצד אחד תחום הקולינריה במדינתנו הינו תחום יוקרתי מאוד, שרוב השפים המצליחים במדינתנו הפכו לידועני ציבור לכל דבר ועניין, וכן מסעדות מצליחות נחשבות לרווחיות מאוד. מצד שני כמות המסעדות אשר נסגרות מדי שנה גדולה מאוד וכן מדובר באחד התחומים בעלי סכנת הסגירה הגדולה ביותר. על כן ייעוץ להקמת מסעדה הינו הכרחי עבור יזמים אשר מעוניינים להקים מסעדה משלהם. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת ביותר בכל הנוגע לייעוץ עסקי וקולינרי איכותי. יחד נדון לעומק בעניין זה.

    במדינה בה שפים מובילים נאלצים לסגור מסעדות- ייעוץ להקמת מסעדה הינו הכרחי

    ישנם אשר מעוניינים לפתוח מסעדה וחוששים לפנות לייעוץ מקצועי עבור הקמת מסעדה. הסיבה נעוצה בתפיסה הלקויה כי פניה לייעוץ הינה אמירה שמשמעותה "אני לא טוב מספיק בתחום הקולינריה", תפיסה זו פסולה מן היסוד. ישנם מסעדות רבות אשר מכינות אוכל ומנות בצורה האיכותית והמקצועית ביותר ועדיין נדרשים לקבל ייעוץ והכוונה חיצונית. חשוב שנזכור כי במדינת ישראל נסגרים מדי שנה מספר רב של מסעדות, וחלק מהם הינם מסעדות נחשקות של שפים מפורסמים. כך למשל נסגרה מסעדת הברסארי של רותי ברודו, כתית של מאיר אדוני, מר ומיסיס לי של שאול בן אדרת ועוד. אלו רק דוגמא קטנה למסעדות יוקרתיות ונחשקות אשר בעליה הינם שפים מוכרים בכל הארץ, שנאלצו לסגור את מסעדותיהם.

    הפנייה לגורם חיצוני עבור ייעוץ טרם הקמת מסעדה יכולה להציל את העסק העתידי שלכם מפני כישלון או סגירה. חשוב לקחת בחשבון כי ייעוץ להקמת מסעדה כולל יעוץ קולינרי, עסקי פיננסי וכן שיווקי, ואלו יעזרו למקסם את הרעיון העומד מאחורי חזונכם.

    חברה מקצועית ואיכותית עבור ייעוץ להקמת מסעדות

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת אשר תשמח לעמוד לצדכם בכל עת.

    תוכנית עסקית למסעדה – לעבוד עם מודל עסקי נכון

    תוכנית עסקית למסעדה הינה הכרחית וחיונית לכל מסעדה אשר עתידה להיפתח. ככלל רצוי ומומלץ לבנות תוכנית עסקית עבור כל עסק באשר הוא בין אם מדובר בחנות בגוד, חנות ריהוט וכמובן כל עסק בתחום המזון והקולינרי. מדוע? תוכנית עסקית הינה התוכנית שעל פיה מתבסס המודל העסקי, הניהולי, והפיננסי של בית העסק. בניית תוכנית עסקית בצורה נכונה והצמדות אליה במהלך ניהול העבודה השוטפת לאחר פתיחת בית העסק מגדילה באופן משמעותי את סיכויי הצלחת העסק, במיוחד בתחום המזון והקולינריה הידוע בסיכויי הצלחה נמוכים מבחינה עסקית במדינתנו. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת המספקת שירותי ייעוץ עסקי וקולינרי עבור מסעדות, בתי קפה, ודוכני מזון. יחד נדון בכתבה זו מהם השאלות שתוכנית עסקית נכונה צריכה לתת מענה בעבורם.

    תוכנית עסקית למסעדה- השאלות שתוכנית עסקית נכונה צריכה לתת מענה בעבורם

    מה המוצר שאנו מוכרים? האם אנחנו מתכונים למכור מנות העשויות בשרים ודגים הידועים כחומר גלם יקר, או שמא אנו נמכור מנות העשויות בעיקר מבצקים פסטות ופיצות אשר עלותם נמוכה יותר.

    מי המתחרים שלנו ? בהתאמה לשאלה הקודמת עלינו לבדוק מי המתחרים שלנו וכן לבדוק מהם החוזקות והחולשות שלהם וכיצד אנו נפעל בהתאם לכך.

    מה מייחד את בית העסק שלנו לעומת המתחרים?

    מהם סיכויי הרווח הפוטנציאלי מהמוצר? כמה רווחים מכירת כל מנה תניב לנו בהתחשבות בסך כל ההוצאות.

    מהם הסיכונים?

    מהם ההוצאות הראשוניות עבור הקמת המסעדה וכמה תקציב נספק עבור כל תחום? כמה נשקיע עבור עיצוב ושיפוץ המקום, מיתוג המקום וכדומה.

    מהם ההוצאות השוטפות הקיימות בניהול המסעדה? בהתחשבות באספקת חומרי הגלם, משכורות לעובדים, שכר דירה, ארנונה וכדומה.

    כיצד המסעדה תתנהל? באילו ימים, איך יתנהלו המשמרות, כמה עובדים יהיו בכל עמדה בכל משמרת וכדומה.

    איפה תוקם את המסעדה?

    מהו הקונספט המותג והשיווק של המסעדה?

     

    בניית תוכנית עסקית למסעדה יחד עם מקצוענים ומומחים בתחום

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי ועסקי מנוסה ומקצועית ביותר. יחד נבנה תוכנית עסקית ונסייע למסעדה העתידית שלכם להפוך לסיפור הצלחה. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    תכנון מסעדה – אווירה מתאימה לחווית לקוח מרשימה

    מסעדה היא לא עוד בית עסק רגיל. בניגוד לשאר בתי העסק המוכרים כגון (חנויות בגדים, חנויות למוצרי בית ועוד) מסעדה אינה רק מספקת מוצר כלשהו (במקרה זה ארוחות טעימות ומיוחדות) אלא היא גם מספקת חוויה עבור הלקוח ומהווה מקום בילוי ופנאי. על כן תכנון מסעדה בהתייחס לאווירת והשירות אשר יוענק במסעדה הינה משמעותית ביותר עבור הצלחת המסעדה.

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומובילה בתחום הייעוץ העסקי והקולינרי למסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. יחד נדון במאמר זה מדוע תכנון האווירה והחווית לקוח במסעדה הינה חשובה ומשמעותית.

     

    תכנון מסעדה- עיצוב המסעדה ותכנון האווירה הוא חלק מהצלחת המסעדה

    כאמור לעיל כאשר אנו מתכננים להקים מסעדה, עלינו לקחת בחשבון כי עלינו לתכנן גם את אווירת המסעדה וחווית הלקוח. כיצד נבצע זאת?

    בחירת קונספט עבור המסעדה בהתאמה למנות המוגשות בה- על מנת לאפיין את קונספט המסעדה עלינו לקחת בחשבון מה המנות המוגשות המסעדה, האם מדובר באוכל איטלקי, אוכל אסייתי, מנות גורמה צרפתיות, או מנות בשרים. לאחר מכן עלינו להגדיר את המסעדה בסגנון הקונספט הנבחר, אך יחד עם זאת על מנת להצליח רצוי ומומלץ לנסות ולבנות קונספט ייחודי ושונה במעט משאר המתחרים, כך ניתן יהיה ליצור חוויה ייחודית עבור הלקוח.

    תכנון עיצוב המסעדה- לעיצוב המסעדה יש חלק בלתי נפרד מהאווירה וחווית הלקוח שהסועדים יחושו בעת השהייה במסעדה. שכרו מעצב /ת פנים מקצועי /ת וספרו לו על החזון והחלום שלכם בכל הנוגע לנראות המסעדה, סגנונה והאווירה שתורגש. תכנון תקציב ייעודי מראש עבור העיצוב הינו הכרחי בשלב הקמת המסעדה.

    מיתוג ושיווק המסעדה- יש לתכנן מראש את מיתוג ושיווק המסעדה, הן מבחינת לוגו המסעדה, נראות התפריט, יחסי ציבור וכדומה.

    חשוב לזכור כי- תכנון אווירת המסעדה וחווית הלקוח הינו חלק קטן מתכנון המסעדה, תכנון מסעדה כולל גם תכנון וניהול תקציבים, תכנון מערך העבודה הכולל חלוקת משמרות וניהול עובדים, תכנון תפריט ותמחורו, תכנון הניהול הכלכלי במסעדה ועוד.

    פנו אלינו

    אם הנכם מעוניינים להקים מסעדה חדשה או בית קפה, מומלץ ורצוי כי תפנו אל חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות. חברתנו מציעה שירותי ייעוץ עסקי וקולינרי למסעדות, בתי קפה ודוכני מזון, על הצד המקצועי ביותר. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    תוכנית עסקית לבית קפה עם חברת ייעוץ קולינרי מקצועית ומנוסה

    אם חלומכם הוא לפתוח בית קפה מצליח משלכם, כדאי ומומלץ לתכנן תוכנית עסקית לבית קפה יחד עם חברת ייעוץ קולינרי מקצועית ומנוסה. הסיבה כמובן נעוצה בכך שעולם המסעדנות ובתי הקפה הינו עולם קשה וסבוך למדי להצלחה כלכלית, ובנוסף ישנם מתחרים רבים בתחום. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי ועסקי מנוסת ומקצועית ביותר, יחד נדון במאמר זה אודות חלק מהנקודות שיש לעבור עליהם על מנת לתכנן תוכנית עסקית להקמת בית קפה.

    איך מתכננים תוכנית עסקית לבית קפה?

    כאמור לעיל אם ברצונכם לפתוח בית קפה משלכם, מומלץ ורצוי לתכנן תוכנית עסקית מפורטת מראש. התוכנית העסקית צריכה לכלול את הפרמטרים הבאים:

    ניתוח השוק והמתחרים באזור- על מנת לזהות חולשות וחוזקות.

    תכנון מיקום פתיחת הסניף – מצד אחד רצוי כי בתחילת הדרך לא לפתוח את הסניף באזור יקר מידי בעל עליות ארנונה ושכירות יקרות במיוחד. מצד שני חשוב לפתוח את בית הקפה במיקום אסטרטגי למען משיכת לקוחות.

    תכנון תפריט ומתכונים- כמובן כי יש לתכנן את התפריט והמתכונים הכוללים בו מראש, וכן לתמחר את המנות בתפריט באופן מושכל כך שמצד אחד לא יגביל כניסת לקוחות, ומצד שני עדיין יניב פרי רווחי עבור בעל העסק.

    יצירת קשר עם ספקים- יש לבצע ניתוח שוק הכולל בדיקת והשוואת מחירים על ידי ספקים.

    תכנון מוקדם של כמות העובדים בבית הקפה וחלוקת המשמרות ואופן התנהלות המשמרת- וזאת בהתאמה לגודל בית הקפה וכמות השולחנות בו, תוך התחשבות בתקציב אשר הוגדר מראש.

    רכישת ציוד מתאים לקיום בית הקפה  (תנורים, מקררים, שולחנות, קופה רושמת, ועוד) והגדרת תקציב ייעודי.

    הגדרת תקציב עבור עיצוב המקום

    הגדרת תקציב עבור שיווק המקום

     

    מחפשים חברת ייעוץ קולינרי ועסקי?

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ואיכותית אשר תשמח לעמוד לצדכם.

    פתיחת מסעדה – סיוע באיש מקצוע מנוסה

    תחום המסעדנות בישראל של ימינו הינו תחום נוצץ וזוהר הרבה יותר מבעבר. אכילה במסעדות יוקרה נחשבת כבילוי יוקרתי ונפוץ. וכן שפים ומסעדנים מצליחים בארצנו הינם סלבריטאים מוכרים המופיעים במגוון פרסומות ותוכניות. לא בכדי פתיחת מסעדה הפכה לחלום של לא מעט ישראלים. אך יחד עם זאת הנתונים הסטטיסטים לא מזהירים. על פי הערכות כ- 33% מהמסעדות נסגרות כבר בשנה הראשונה לקיומן, וכ- 80% מהמסעדות נסגרות במהלך החמש השנים הראשונות לקיומן. על כן רצוי ומומלץ (ואף הכרחי) להיעזר באנשי מקצוע מנוסים אשר יסיעו לכם לנצח את הסטטיסטיקה. כמו אנשי המקצוע בחברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות.

     

    פתיחת מסעדה זה לא עסק פשוט רצוי ומומלץ להיעזר באיש מקצוע

    כפי שנאמר לעיל תחום המסעדנות הינו תחום קשה ומורכב מאוד. לא בכדי הנתונים הסטטיסטים לא מזהירים, מעבר לכך ישנם מסעדות שף פופולאריות ונחשבות מאוד אשר מוצאות את עצמם במצוקה ונאלצות להסגר. אך אין הדבר אומר שעליכם לוותר על חלומכם להיות בעלי מסעדה, הדבר אומר שעליכם לקחת בחשבון את כל גורמי הסיכון ועל מנת לגבור עליהם מומלץ ורצוי כי תשכרו את שירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

    כיצד ייעוץ עסקי למסעדות וייעוץ קולינרי יכולה לסייע לכם?

    חברת ייעוץ קולינרי תלמד אתכם כיצד לחזות מראש מכשולים וקשיים וכיצד להימנע מהם, כיצד לנהל את המערך התפעולי והלוגיסטי של המסעדה, תעזור לכם לבנות תפריט ולתמחירו, להגדיר תקציביים ייעודיים לכל המטרות השונות (תקציב עבור עיצוב המסעדה, תקציב עבור פרסום ויחסי ציבור למשל) ועוד.

     

    פנו אל חברת ייעוץ קולינרי ועסקי

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה ותיקה בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לייעוץ קולינרי ועסקי עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני המזון השונים. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם חברתנו במספר המופיע באתר.

    פתיחת מסעדה בישראל

    תחום המסעדנות בישראל של ימינו הינו תחום נוצץ וזוהר הרבה יותר מבעבר. אכילה במסעדות יוקרה נחשבת כבילוי יוקרתי ונפוץ. וכן שפים ומסעדנים מצליחים בארצנו הינם סלבריטאים מוכרים המופיעים במגוון פרסומות ותוכניות. לא בכדי פתיחת מסעדה הפכה לחלום של לא מעט ישראלים. אך יחד עם זאת הנתונים הסטטיסטים לא מזהירים. על פי הערכות כ- 33% מהמסעדות נסגרות כבר בשנה הראשונה לקיומן, וכ- 80% מהמסעדות נסגרות במהלך החמש השנים הראשונות לקיומן. על כן רצוי ומומלץ (ואף הכרחי) להיעזר באנשי מקצוע מנוסים אשר יסיעו לכם לנצח את הסטטיסטיקה. כמו אנשי המקצוע בחברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות.

     

    פתיחת מסעדה זה לא עסק פשוט רצוי ומומלץ להיעזר באיש מקצוע

    כפי שנאמר לעיל תחום המסעדנות הינו תחום קשה ומורכב מאוד. לא בכדי הנתונים הסטטיסטים לא מזהירים, מעבר לכך ישנם מסעדות שף פופולאריות ונחשבות מאוד אשר מוצאות את עצמם במצוקה ונאלצות להסגר. אך אין הדבר אומר שעליכם לוותר על חלומכם להיות בעלי מסעדה, הדבר אומר שעליכם לקחת בחשבון את כל גורמי הסיכון ועל מנת לגבור עליהם מומלץ ורצוי כי תשכרו את שירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

    כיצד ייעוץ עסקי למסעדות וייעוץ קולינרי יכולה לסייע לכם?

    חברת ייעוץ קולינרי תלמד אתכם כיצד לחזות מראש מכשולים וקשיים וכיצד להימנע מהם, כיצד לנהל את המערך התפעולי והלוגיסטי של המסעדה, תעזור לכם לבנות תפריט ולתמחירו, להגדיר תקציביים ייעודיים לכל המטרות השונות (תקציב עבור עיצוב המסעדה, תקציב עבור פרסום ויחסי ציבור למשל) ועוד.

     

    פנו אל חברת ייעוץ קולינרי ועסקי

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה ותיקה בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לייעוץ קולינרי ועסקי עבור מסעדות, בתי קפה ודוכני המזון השונים. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם חברתנו במספר המופיע באתר.

    הקמת מסעדה – להגשים את חלומכם

    אתם חובבי בישול, יש לכם ידע נרחב בתחום הקולינריה והתגלגל לידיכם סכום כסף שאיתו חשבתם על הקמת מסעדה, האם תוכלו לצאת לדרך להגשים את חלומכם? התשובה היא חד משמעית לא. כל מה שצוין לא מספיק על מנת להפוך את העסק מושא חלומותיכם למסעדה מצליחה. עובדה היא שתחום המסעדות מושך אליו מדי שנה אנשים המעוניינים להקים מסעדה כזו או אחרת, ולהוביל אותה להצלחה מקומית וארצית, הסטטיסטיקה מראה שבכל שנה נסגרות מסעדות רבות לאחר שלא הצליחו לממן את העלות שלהם ואת התפעול השוטף. מומלץ להקדים ולהבין כי חשוב מאוד בכל רעיון של הקמת מסעדה להיעזר ביועצים מקצועיים בעלי ניסיון בתחום, ורצוי שעמדו מאחורי הקמת מסעדות משגשגות. ליווי של יועץ לעסקים המומחה במסעדות יכול לתרום רבות להצלחת המסעדה שלך, ועדיף לקחת מישהו מהתחום ולא יועץ כללי שעל הדרך מייעץ גם למסעדות. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, היא חברה מהמובילה בארץ בתחום, לכן מומלץ לפנות אליה.

     

    הקמת מסעדה – אל תיקחו סיכון

    כל נושא הקמת מסעדה, דורש תכנון מדוקדק ומקדים, והוא כולל מגוון רחב של תת נושאים שיש לקחת בחשבון. כל הנושא הכלכלי של הקמת מסעדה לא מתחיל ונגמר בסכום הראשוני של ההקמה, גם בתפעול השוטף יש לדאוג לכך שההכנסות יעלו ההוצאות ובכל תכנון מנה במסעדה יש לקחת זאת גם בחשבון. חיסכון ויעילות זו בתכנון המנות, יכולה להתבצע בעזרתו של יועץ קולינרי למסעדות, שיסייע לכם לבנות תפריט עם מנות שיוכלו לתרום להכנסות, ולתמחר אותן בצורה כזו שלא יהיו הפסדי תמחור.

    בניה נכונה תשמור על יציבות

    ככל שתבנו את תשתית הקמת המסעדה בצורה טובה ונכונה, כך בעצם תוכלו להתמודד עם כל הבעיות הבלתי צפויות בצורה מיטבית. גם אם אתם בעלי מסעדה שכבר עובדת, תוכלו להתייעץ איתנו. פנו עוד היום אל  חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, שילוו אתכם מתחילת המסעדה ועד הגשמת החזון.

    ייעוץ להקמת מסעדה על ידי חברת New Rest ניהול

    אם אתם בשלנים שהמטבח הוא תשוקת ליבם והנכם מעוניינים להקים מסעדה משלכם, עליכם לקחת בחשבון כי תחום המסעדנות בישראל הינו תחום קשה וסבוך במיוחד. מצד אחד תחום הקולינריה במדינתנו הינו תחום יוקרתי מאוד, שרוב השפים המצליחים במדינתנו הפכו לידועני ציבור לכל דבר ועניין, וכן מסעדות מצליחות נחשבות לרווחיות מאוד. מצד שני כמות המסעדות אשר נסגרות מדי שנה גדולה מאוד וכן מדובר באחד התחומים בעלי סכנת הסגירה הגדולה ביותר. על כן ייעוץ להקמת מסעדה הינו הכרחי עבור יזמים אשר מעוניינים להקים מסעדה משלהם. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת ביותר בכל הנוגע לייעוץ עסקי וקולינרי איכותי. יחד נדון לעומק בעניין זה.

    במדינה בה שפים מובילים נאלצים לסגור מסעדות- ייעוץ להקמת מסעדה הינו הכרחי

    ישנם אשר מעוניינים לפתוח מסעדה וחוששים לפנות לייעוץ מקצועי עבור הקמת מסעדה. הסיבה נעוצה בתפיסה הלקויה כי פניה לייעוץ הינה אמירה שמשמעותה "אני לא טוב מספיק בתחום הקולינריה", תפיסה זו פסולה מן היסוד. ישנם מסעדות רבות אשר מכינות אוכל ומנות בצורה האיכותית והמקצועית ביותר ועדיין נדרשים לקבל ייעוץ והכוונה חיצונית. חשוב שנזכור כי במדינת ישראל נסגרים מדי שנה מספר רב של מסעדות, וחלק מהם הינם מסעדות נחשקות של שפים מפורסמים. כך למשל נסגרה מסעדת הברסארי של רותי ברודו, כתית של מאיר אדוני, מר ומיסיס לי של שאול בן אדרת ועוד. אלו רק דוגמא קטנה למסעדות יוקרתיות ונחשקות אשר בעליה הינם שפים מוכרים בכל הארץ, שנאלצו לסגור את מסעדותיהם.

    הפנייה לגורם חיצוני עבור ייעוץ טרם הקמת מסעדה יכולה להציל את העסק העתידי שלכם מפני כישלון או סגירה. חשוב לקחת בחשבון כי ייעוץ להקמת מסעדה כולל יעוץ קולינרי, עסקי פיננסי וכן שיווקי, ואלו יעזרו למקסם את הרעיון העומד מאחורי חזונכם.

    חברה מקצועית ואיכותית עבור ייעוץ להקמת מסעדות

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומנוסת אשר תשמח לעמוד לצדכם בכל עת.

    תכנון מסעדה על ידי חברת New Rest ניהול

    מסעדה היא לא עוד בית עסק רגיל. בניגוד לשאר בתי העסק המוכרים כגון (חנויות בגדים, חנויות למוצרי בית ועוד) מסעדה אינה רק מספקת מוצר כלשהו (במקרה זה ארוחות טעימות ומיוחדות) אלא היא גם מספקת חוויה עבור הלקוח ומהווה מקום בילוי ופנאי. על כן תכנון מסעדה בהתייחס לאווירת והשירות אשר יוענק במסעדה הינה משמעותית ביותר עבור הצלחת המסעדה.

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברה מקצועית ומובילה בתחום הייעוץ העסקי והקולינרי למסעדות, בתי קפה ודוכני מזון. יחד נדון במאמר זה מדוע תכנון האווירה והחווית לקוח במסעדה הינה חשובה ומשמעותית.

     

    תכנון מסעדה- עיצוב המסעדה ותכנון האווירה הוא חלק מהצלחת המסעדה

    כאמור לעיל כאשר אנו מתכננים להקים מסעדה, עלינו לקחת בחשבון כי עלינו לתכנן גם את אווירת המסעדה וחווית הלקוח. כיצד נבצע זאת?

    בחירת קונספט עבור המסעדה בהתאמה למנות המוגשות בה- על מנת לאפיין את קונספט המסעדה עלינו לקחת בחשבון מה המנות המוגשות המסעדה, האם מדובר באוכל איטלקי, אוכל אסייתי, מנות גורמה צרפתיות, או מנות בשרים. לאחר מכן עלינו להגדיר את המסעדה בסגנון הקונספט הנבחר, אך יחד עם זאת על מנת להצליח רצוי ומומלץ לנסות ולבנות קונספט ייחודי ושונה במעט משאר המתחרים, כך ניתן יהיה ליצור חוויה ייחודית עבור הלקוח.

    תכנון עיצוב המסעדה- לעיצוב המסעדה יש חלק בלתי נפרד מהאווירה וחווית הלקוח שהסועדים יחושו בעת השהייה במסעדה. שכרו מעצב /ת פנים מקצועי /ת וספרו לו על החזון והחלום שלכם בכל הנוגע לנראות המסעדה, סגנונה והאווירה שתורגש. תכנון תקציב ייעודי מראש עבור העיצוב הינו הכרחי בשלב הקמת המסעדה.

    מיתוג ושיווק המסעדה- יש לתכנן מראש את מיתוג ושיווק המסעדה, הן מבחינת לוגו המסעדה, נראות התפריט, יחסי ציבור וכדומה.

     

    חשוב לזכור כי- תכנון אווירת המסעדה וחווית הלקוח הינו חלק קטן מתכנון המסעדה, תכנון מסעדה כולל גם תכנון וניהול תקציבים, תכנון מערך העבודה הכולל חלוקת משמרות וניהול עובדים, תכנון תפריט ותמחורו, תכנון הניהול הכלכלי במסעדה ועוד.

     

    פנו אלינו 

    אם הנכם מעוניינים להקים מסעדה חדשה או בית קפה, מומלץ ורצוי כי תפנו אל חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות. חברתנו מציעה שירותי ייעוץ עסקי וקולינרי למסעדות, בתי קפה ודוכני מזון, על הצד המקצועי ביותר. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    תוכנית עסקית למסעדה להגדלת סיכויי הצלחת העסק

    תוכנית עסקית למסעדה הינה הכרחית וחיונית לכל מסעדה אשר עתידה להיפתח. ככלל רצוי ומומלץ לבנות תוכנית עסקית עבור כל עסק באשר הוא בין אם מדובר בחנות בגוד, חנות ריהוט וכמובן כל עסק בתחום המזון והקולינרי. מדוע? תוכנית עסקית הינה התוכנית שעל פיה מתבסס המודל העסקי, הניהולי, והפיננסי של בית העסק. בניית תוכנית עסקית בצורה נכונה והצמדות אליה במהלך ניהול העבודה השוטפת לאחר פתיחת בית העסק מגדילה באופן משמעותי את סיכויי הצלחת העסק, במיוחד בתחום המזון והקולינריה הידוע בסיכויי הצלחה נמוכים מבחינה עסקית במדינתנו. חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת המספקת שירותי ייעוץ עסקי וקולינרי עבור מסעדות, בתי קפה, ודוכני מזון. יחד נדון בכתבה זו מהם השאלות שתוכנית עסקית נכונה צריכה לתת מענה בעבורם.

    תוכנית עסקית למסעדה– השאלות שתוכנית עסקית נכונה צריכה לתת מענה בעבורם

    מה המוצר שאנו מוכרים? האם אנחנו מתכונים למכור מנות העשויות בשרים ודגים הידועים כחומר גלם יקר, או שמא אנו נמכור מנות העשויות בעיקר מבצקים פסטות ופיצות אשר עלותם נמוכה יותר.

    מי המתחרים שלנו ? בהתאמה לשאלה הקודמת עלינו לבדוק מי המתחרים שלנו וכן לבדוק מהם החוזקות והחולשות שלהם וכיצד אנו נפעל בהתאם לכך.

    מה מייחד את בית העסק שלנו לעומת המתחרים?

    מהם סיכויי הרווח הפוטנציאלי מהמוצר? כמה רווחים מכירת כל מנה תניב לנו בהתחשבות בסך כל ההוצאות.

    מהם הסיכונים?

    מהם ההוצאות הראשוניות עבור הקמת המסעדה וכמה תקציב נספק עבור כל תחום? כמה נשקיע עבור עיצוב ושיפוץ המקום, מיתוג המקום וכדומה.

    מהם ההוצאות השוטפות הקיימות בניהול המסעדה? בהתחשבות באספקת חומרי הגלם, משכורות לעובדים, שכר דירה, ארנונה וכדומה.

    כיצד המסעדה תתנהל? באילו ימים, איך יתנהלו המשמרות, כמה עובדים יהיו בכל עמדה בכל משמרת וכדומה.

    איפה תוקם את המסעדה?

    מהו הקונספט המותג והשיווק של המסעדה?

     

    בניית תוכנית עסקית למסעדה יחד עם מקצוענים ומומחים בתחום

    חברת New Rest ניהול, ייעוץ והקמה בתחום המזון המשקאות, הינה חברת ייעוץ קולינרי ועסקי מנוסה ומקצועית ביותר. יחד נבנה תוכנית עסקית ונסייע למסעדה העתידית שלכם להפוך לסיפור הצלחה. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עוד בנושא

      מה אנחנו מציעים

      הדרכת צוותים – העובדים הם המשאב החשוב ביותר שלנו. גם אם יצרנו תנאים נכונים לעבודה, ללא הדרכה בסיסית לפני פתיחה, והדרכות מקצועיות שוטפות לא נוכל לשלוט ולשפר את רמת השרות. אנו בונים הדרכות יעודיות על פי הרכב הצוות ורמתו, ועוסקים במעגל השרות והמכירות. כתיבת נהלים – על מנת לאפשר מעקב ועבודה על פי פורמט...

      פוד קוסט

      הבסיס לתמחור נכון של מנות בבתי קפה ובמסעדות, וגם לרווחיות מקסימלית, הוא פוד קוסט (Food Cost) – עלות חומרי הגלם בכל מנה. חישוב מדויק של הפוד קוסט הוא בסיס הכרחי לניהול מושכל של בתי עסק קולינריים, והפחתת עלות המזון למינימום תוך שמירה על רמה גבוהה של מנות המוגשות לאורחים היא מפתח ליציבות העסק...

      תכנון מטבח למסעדה

      המטבח הוא הלב של כל מסעדה מכל סוג שהוא, וכדי שהוא יפעם בקצב הנכון ויבטיח תפקוד מיטבי של כל העסק חשוב מאוד לתכנן אותו בקפידה. מטבח לא מתוכנן הוא מטבח לא יעיל, כלומר מטבח שגורם לבזבוז כסף בגלל לייבור קוסט גבוה יתר על המידה ופוד קוסט שגם הוא מופרז שלא לצורך. מטבח לא...

      קידום מסעדות