Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ עסקי למסעדה

    ייעוץ למסעדות באופן עסקי הינו שירות יקר ערך לכל סוגי העסקים, ובפרט כך הדבר בתחום המזון שמטבעו מתאפיין בדינמיות רבה, תחרותיות גבוהה וקושי משמעותי למצות את הפוטנציאל.

    הדרכים העיקריות שבהן תורם ייעוץ למסעדה הן:

    • השבחת התפעול השוטף ושיפור הביצועים – באמצעות צמצום הלייבור קוסט והפוד קוסט, כמובן מבלי לפגוע באיכות החוויה שזוכים לה הסועדים, וכן מציאת דרכים להגדיל את הסכום הממוצע שמשאיר כל אורח במסעדה.
    • הרחבת קהל היעד – בין השאר באמצעות הוספת שירות משלוחים, פיתוח אירועים במסעדה, גיבוש תפריט טבעוני ועוד.
    • תכנון פיננסי מיטבי – כולל התייחסות לתקצוב תפעול השוטף, תקצוב השקעות נדרשות והבטחת תזרים מזומנים שמאפשר התנהלות יעילה ללא צורך בגיוס הון, או לחילופין מציאת פתרונות מימון משתלמים לטובת התרחבות עסקית או לכל צורך אחר.
    • תכנון מטבח יעיל – מטבח שהתכנון שלו (הן מבחינה פיזית והן מבחינת נהלי עבודה) אינו מושלם הוא מטבח שלא מאפשר להוציא את המנות בדיוק כפי שהן אמורות להיות ובפרק זמן מינימלי, כפי שנדרש במסעדה, ובנוסף לאי ניצול משאב הזמן עלול להוביל גם לבזבוז כסף עקב פוד קוסט ולייבור קוסט גבוהים שלא לצורך. שדרוג המטבח משפר הן את חוויית הלקוח והן את הרווחיות. כדי שהעבודה במטבח תהיה יעילה כדאי להשתמש במכונות מזון איכותיות ומקצועיות.
    • שדרוג/בניית תפריט – מרכיב מהותי נוסף במסגרת ייעוץ עסקי למסעדות הוא בניית תפריט עדכני שמספק מענה לטעם ולציפיות של קהל היעד, כולל התייחסות לתמחור המנות ולהיבטים רלוונטיים מאוד בימינו כמו בריאות.

    הייעוץ העסקי של new-rest נשען על ניסיון רחב בעולם הקולינריה ועל ידע מקצועי עדכני אשר מספקים קרש קפיצה אפקטיבי גם למסעדות קיימות, כמו מסעדות בהרצליה ובכל רחבי הארץ, וגם לעסקים בשלב הקמה. לבחירתכם שירות שמתמקד במרכיב ספציפי, או ייעוץ מקיף אשר כולל את כל מה שצריך כדי ליצור מסעדה משגשגת.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      ייעוץ למסעדות

      הקמה וניהול של מסעדה בסביבה תחרותית כמו זו הקיימת בארץ הינה מלאכה לא קלה. השינויים הרבים, כוח האדם המשתנה, עבודה מול ספקים רבים, ולקוחות אשר יודעים בדיוק מה הם רוצים מצריכים ניהול מקצועי ויעיל אשר יודע להגיב לסביבה דינמית. גם מסעדנים וותיקים מבינים כי הכנסת יועץ אשר ילווה את תהליכי הניהול מאפשר להם...

      ייעוץ לברים

      אלכוהול עשוי להיות מקור הכנסה מצוין אבל גם לגרום לכאבי ראש ותסכול אם לא מקפידים על התנהלות נכונה – ייעוץ לברים הינו שירות יקר ערך שמאפשר לכל בעל בר ולכל בעל מסעדה שיש בה גם בר או שמעוניין להעשיר את אפשרויות הבילוי במקום עם אלכוהול להפיק את המקסימום מהבר. הייעוץ נשען על ניסיון...

      הקמנו מסעדה, מה עכשיו?

      הצעד הינו צעד מבורך עבור היזם אבל יש לעשותו בשיקול דעת ובצורה מסודרת. כדאי מאוד שהמקים יהיה בעל ידע וניסיון בתחום מעיסוק בו כמנהל, שכיר, שותף וכדומה. יש להקפיד על 3 שלבים עוקבים: אפיון, הכנת תכנית עסקית ובחירת הישות הרצויה ורישומה במוסדות הרשמיים. פעולות אלו יתרמו להתחלה טובה ולהמשך מבטיח. חברת NEW...

      קידום מסעדות