Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הקמת מסעדה חדשה

    הקמתה של מסעדה חדשה היא מהלך עסקי שכרוכה בו השקעה של מאות אלפי שקלים (במקרה של מסעדה קטנה) עד מיליוני שקלים (עבור מקום בסדר גודל בינוני, שלא לדבר על מסעדה גדולה או יוקרתית במיוחד). על-מנת שזו אכן תהיה השקעה ולא הימור מסוכן, מומלץ בחום להקדיש זמן ומחשבה למספר דגשים קריטיים ובפרט רישוי, תקציב ותפריט.

    רישוי

    מסעדה חדשה מחויבת בקבלת רישיון עסק על-מנת לפעול כחוק. קבלת רישיון זה מותנית באישור של גורמים רבים ובהם בין השאר משרד הבריאות, הרשות הארצית לכבאות והצלה והרשות המקומית. בהתאם חובה להקים את המסעדה במבנה בעל היתר בניה מתאים, לתכנן את המטבח ואת שאר מרחבי המסעדה בעזרת אנשי מקצוע מיומנים כך שהתוכניות יאושרו ע"י משרד הבריאות והרשות הארצית לכבאות ולתת את הדעת גם על שלל סוגיות רלוונטיות אחרות ובהן למשל אקוסטיקה (למניעת מטרדי רעש כמו גם הבטחת חוויית אירוח נעימה).

    תקציב

    הקמת מסעדה חדשה בלי תכנון תקציבי מדויק היא כמו יציאה לטיול רגלי במדבר בלי לדעת כמה מים יש לכם, על סמך אמונה ש"יהיה בסדר". אם אתם לא רוצים להתייבש באמצע הדרך, חובה לכתוב תוכנית עסקית מפורטת ומדויקת, כולל כל ההוצאות הצפויות במהלך ההקמה וגם במהלך תקופת הפעילות ההתחלתית, כך שתוכלו לדעת האם התקציב שנמצא ברשותכם מספיק כדי להגיע לשלב שבו הכנסות העסק יעלו על הוצאותיו.

    תפריט

    ישנו הבדל, משמעותי, בין הכנת ארוחה למשפחה או לחברים שתזכה בתגובות נלהבות לבין יצירת תפריט למסעדה. תפריט למסעדה, ובעצם במרבית המקרים מדובר במספר תפריטים שונים (בוקר/ צהריים/ ערב/ עסקית/ משלוחים וכו'), מחייב התאמה לטעם של קהל היעד, ייחודיות, תשומת לב גם לנושא הפוד קוסט והתמחור של המנות ועוד ועוד – כך שגם גיבוש התפריט מן הראוי שיתבצע בעזרת מומחים מנוסים בתחום. על מנת שהעסק יצליח וימשוך אליו לקוחות איכותיים, יש לדאוג לבנות מספר תפריטים שנבנו במיוחד לקהל הלקוחות הרלוונטי של המסעדה בין אם זו מסעדה איטלקית, סושייה או כל מסעדה אחרת.

    new-rest צברה ניסיון מגוון הן בכל הקשור להליכי רישוי מסעדות, הן בנוגע לכתיבת תוכניות לעסקי מזון שונים והן ביצירת ותכנון תפריט. נשמח לסייע גם לכם להקים את המסעדה שתמיד רציתם, באופן מושכל ומתוכנן בקפידה.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      פוד קוסט בר

      גם בברים חישוב מדויק של הפוד קוסט הוא מרכיב הכרחי בניהול נכון ובמיצוי הפוטנציאל של הבר, בין אם מדובר במקום שמתמקד בהגשת משקאות אלכוהוליים ובין אם מדובר על בר שהוא חלק ממסעדה. המטרה העיקרית של החישוב היא לאפשר תמחור אופטימלי של מחירי הצ'ייסרים, השוטים, הקוקטיילים ושאר האופציות בתפריט האלכוהול – תמחור שמצד אחד...

      פוד קוסט שווארמה

      שווארמה היא אחד המאכלים הנפוצים בארץ. מדובר באוכל רחוב שנתפש ככזה שאמור להיות זול מאוד, אבל עלות המזון היחסית גבוהה שלו מחייבת תמחור בהתאם כך שמחירה של המנה שמבוססת על בישול איטי וממושך של בשר (לרוב הודו, עוף או כבש) בתוספת שומן (של כבש) נע בין 30 ל-40 ₪ ברוב המקרים ולעתים...

      פתיחת בתי קפה

      פתיחת בתי קפה בישראל היא כמו הקמת בתי עסק לכל דבר ועניין שמתנהלים בשגרה באופן קבוע עם ימי ושעות פתיחה קבועים, תקנונים אשר מגדירים את את התקנות והנהלים אשר על הצוות והאורחים להתנהג על-פיהם וגם מתנהלים עם מאזן כספי ובמקום קבוע.אומנם אין דרך ישירה לסווג את בתי הקפה כאשר היזם מגיע להחלטה...

      קידום מסעדות