Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תכנון מטבח למסעדה

    המטבח הוא הלב של כל מסעדה מכל סוג שהוא, וכדי שהוא יפעם בקצב הנכון ויבטיח תפקוד מיטבי של כל העסק חשוב מאוד לתכנן אותו בקפידה.

    מטבח לא מתוכנן הוא מטבח לא יעיל, כלומר מטבח שגורם לבזבוז כסף בגלל לייבור קוסט גבוה יתר על המידה ופוד קוסט שגם הוא מופרז שלא לצורך. מטבח לא מתוכנן הוא גם מטבח שמתקשה להוציא את המנות בזמן, דבר שגורם להתמרמרות גם אצל האורחים שנדרשים לחכות ולחכות ולחכות וגם אצל המלצרים שנאלצים כל הזמן לעסוק בכיבוי שריפות והרגעת הלקוחות. ויש עוד נזק מהותי שגורם מטבח לא מתוכנן: אחרי שהשקעתם משאבים רבים בבניית תפריט מנצח, לטבחים שלכם אין סיכוי להוציא את המנות כפי שהן אמורות להיות, וחבל.

    תכנון מטבח למסעדה מחייב ניסיון רב בתחום, שהרי מדובר בחלל מוגבל מבחינת השטח שאמור להוציא מספר רב של מנות בזמן קצר כשכל אחת ואחת מהן מושלמת, גם אם כוללת מגוון מרכיבים שלכל אחד מהם זמן הכנה שונה. בנוסף מתבצעות במטבח הכנות שונות, ומסתובבים בו לא מעט בני אדם שעובדים בתנאי לחץ ועומס וחום ורעש – בקיצור מתכון לצרות, אלא אם כן נעזרתם באנשי מקצוע מיומנים כדי לתכנן מטבח יעיל ונוח שמתפקד באופן מושלם.

    אנחנו ב-new-rest כבר סייענו למסעדות רבות ליהנות ממטבח איכותי שמותאם בדיוק לצרכים שלהן, ונשמח לתכנן גם עבור המסעדה שלכם את המטבח האידיאלי בהתאם לשטח האפשרי, לסוג התפריט, לעמדות הנדרשות, למספר העובדים ולשאר הפרמטרים הרלוונטיים.

    תכנון המטבח שלנו מבוסס על התייחסות כוללת לצרכי העסק, כולל פתרונות אחסון, קירור והקפאה מיטביים, המלצות לגבי ציוד המטבח המשתלם ביותר ויצירת ממשקים חכמים בין המטבח לבין שאר מרחבי המסעדה.

    שירות תכנון מטבח למסעדה מתאים גם לעסקים קולינריים קיימים וגם לעסקים בשלב ההקמה – בכל מקרה בעזרת new-rest תוכלו לדעת בוודאות שהמטבח שלכם הוא היעיל ביותר שיש והלב של עסק מצליח.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עוד בנושא

      מה אנחנו מציעים

      הדרכת צוותים – העובדים הם המשאב החשוב ביותר שלנו. גם אם יצרנו תנאים נכונים לעבודה, ללא הדרכה בסיסית לפני פתיחה, והדרכות מקצועיות שוטפות לא נוכל לשלוט ולשפר את רמת השרות. אנו בונים הדרכות יעודיות על פי הרכב הצוות ורמתו, ועוסקים במעגל השרות והמכירות. כתיבת נהלים – על מנת לאפשר מעקב ועבודה על פי פורמט...

      ייעוץ למסעדות

      הקמה וניהול של מסעדה בסביבה תחרותית כמו זו הקיימת בארץ הינה מלאכה לא קלה. השינויים הרבים, כוח האדם המשתנה, עבודה מול ספקים רבים, ולקוחות אשר יודעים בדיוק מה הם רוצים מצריכים ניהול מקצועי ויעיל אשר יודע להגיב לסביבה דינמית. גם מסעדנים וותיקים מבינים כי הכנסת יועץ אשר ילווה את תהליכי הניהול מאפשר להם...

      תוכנית עסקית למסעדה

      מסעדנים ותיקים טוענים שצריך להיות משוגע כדי לפתוח מסעדה – והם צודקים, אבל עם שינוי קטן: צריך להיות משוגע כדי לפתוח מסעדה בלי תוכנית עסקית, ורצוי מאוד שזו תהיה תוכנית עסקית מפורטת ומדויקת שהוקדשה לה תשומת לב רבה. תוכנית עסקית נכונה היא כמו מפת אוצר: היא עוזרת ליזם להבין מהו ה-DNA של המסעדה...

      קידום מסעדות