Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לייבור קוסט למסעדות

    לייבור קוסט – עלות העבודה – הוא נתון קריטי להצלחת כל עסק ובפרט מסעדות, בתי קפה ועסקים אחרים במרחב הקולינרי.

    באופן טבעי, ככל שהלייבור קוסט (Labor Cost) נמוך יותר, מצבו של העסק טוב יותר, שכן הוא יכול להציע תפריט איכותי במחיר תחרותי במיוחד ובנוסף ליהנות משיעור רווחיות גבוה יחסית. מצד שני, כל ניסיון לצמצם את הלייבור קוסט חייב להתבצע בזהירות מרבית: אם למשל צוות המטבח יהיה קטן מדי ובשעות השיא הוא לא יוכל להוציא מנות ברמה נאותה בזמן סביר, אתם עלולים להפסיד לקוחות. באופן דומה, אם עבור משרת ברמן השכר המוצע יהיה נמוך מדי, אתם עלולים לסבול מתחלופה גבוהה של עובדים בעמדה חשובה זו, ומאחר שחיפוש ברמן חדש והכשרתו כרוכים בהשקעה בלתי מבוטלת, בסופו של דבר הניסיון לחסוך עלול להוביל דווקא להגדלת ההוצאות.

    הפתרון: תכנון מוקפד של התנהלות המסעדה/ בית הקפה מבחינת בניית צוות העובדים ומיצוי היכולות שלהם כמו גם זמן העבודה של כל עובד ועובד. לשם כך חשוב קודם כל לוודא שתהליכי העבודה בעסק, על כל ענפיו השונים (מטבח, בר, שירות, ניקיון, שליחויות אם ישנן וכו'), הם היעילים ביותר האפשריים – ובעצם הדרך הטובה ביותר להבטיח לייבור קוסט מינימלי מבלי לפגוע באיכות השירות ללקוחות היא להיעזר באנשי המקצוע המנוסים של new-rest.

    אחרי שסיפקנו שירותי ייעוץ אסטרטגי וליווי עסקי לשלל מסעדות ובתי קפה מכל הסוגים, נשמח להעמיד גם לרשותכם את הידע והניסיון שצברנו. בעזרת new-rest תוכלו להיות סמוכים ובטוחים קודם כל שאתם מחשבים את הלייבור קוסט בצורה מדויקת לחלוטין, ושנית, שהעלות של העבודה אינה מכבידה יתר על המידה ושלא לצורך על תקציב העסק שלכם.

    בחברתנו, עובדים אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים שבעזרת הטמעת השיטה שפיתחו במערך הלייבור קוסט בעסקים, גרמו להצלחת המסעדות הכי טובות בתל אביב.

    תנו לנו להבטיח גם עבור העסק שלכם מינימום לייבור קוסט ומקסימום תועלת מכל עובד ועובדת – את התוצאות תראו בעצמכם תוך זמן קצר.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עוד בנושא

      יעוץ טבעוני למסעדות שאינן טבעוניות

      הוספת מנות טבעוניות או תפריט טבעוני מלא לעסקים מתחום המזון שאינם טבעוניים או צמחוניים, מאפשרת לעסקים אלה להגדיל את קהל היעד הרלוונטי אליו הם פונים ולספק שירות מלא ושלם יותר לכלל לקוחותיהם. עם העלייה הדרמטית במספר הטבעונים בישראל, העומד כיום על כ-5% מהאוכלוסייה, והעלייה במודעות לתזונה בריאה ומתחשבת יותר בסביבה, כמעט בכל...

      ליווי קולינרי לרשתות מזון

      אנו שמחים לספק ליווי וייעוץ עבור יזמים המעוניינים ברכישת זכיינות בתחום המזון וכן בליווי של רשתות מזון. זהו נושא שלרוב מתגלה כמורכב כשמדובר ברשת מזון בעלת מספר סניפים כאשר על כל אחד מהם לעמוד בסטנדרטים קולינרים זהים ואחידים. היכולת לסנכרן את איכות המנות, צורת ההגשה והסגנונן בין סניף לסניף זו אמנות בפני עצמה המתחילה...

      יעוץ טבעוני

      יעוץ והטמעה טבעונית ע"י אורי שביט. אורי, בוגרת לימודי בישול וקונדיטוריה מקצועיים ("בישולים"), היתה במשך למעלה מעשור עיתונאית אוכל ומבקרת מסעדות במגזין "על השולחן". ניסיונה העשיר בביקורים במסעדות והמפגשים הרבים עם מגדלים, יצרני מזון, שפים ומסעדנים הפכו אותה לכתבת השטח של המגזין, שהתמחתה לאורך השנים בניתוח וסיקור מגמות, חדשות ושינויים בעולם הקולינאריה. לפני...

      קידום מסעדות