Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ קולינרי תפעולי לעסקי מזון

    תחום המזון מתאפיין בדינמיות רבה ותחרותיות גבוהה. חצי מהמסעדות, בתי הקפה והברים לא מצליחים לשרוד אפילו שנתיים, והצלחה לטווח ארוך (5 שנים ומעלה) היא נחלתם של לא יותר מ-20-30% מהעסקים בתחום.

    ייעוץ קולינרי תפעולי של מומחים מנוסים בעסקי המזון עשוי להיות ההבדל בין כישלון להצלחה, בין סגירה לשגשוג. השירות מתאים הן למסעדות ובתי קפה פעילים שנתקלים בקשיים או שרוצים ליהנות מקפיצת מדרגה של ממש, והן לעסקים בשלב ההקמה. הייעוץ של new-rest, שמטרתו הבטחת התנהלות קולינרית חכמה ותפעול אופטימלי, הינו מודולרי באופיו ומאפשר לכל עסק לבחור את הרכיבים החיוניים עבורו.

    מה כולל הפן הקולינרי של הייעוץ?

    ייעוץ קולינרי לעסקי מזון כולל יצירת תפריט בהתאם לאפיון קהל היעד של המסעדה או בית הקפה ועל בסיס חישובים מדויקים של הפוד קוסט והלייבור קוסט כך שהמנות השונות יספקו ללקוחות חוויה מהנה ולעסק עצמו רווחיות מרבית.

    אופציה אחרת במסגרת הייעוץ הקולינרי היא הרחבת תפריט קיים, כך שהעסק ימשוך אליו קהל מגוון במיוחד – למשל באמצעות הוספת מנות טבעוניות, גיבוש תפריט אלכוהול ועוד.

    עוד כולל הייעוץ הקולינרי הדרכה של צוות המטבח כך שכל המנות בתפריט, הן הקיימות והן אלו שנוספו לו, יצאו מושלמות, עם מינימום לייבור קוסט ובפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.

    מה כולל ייעוץ תפעולי למסעדות ובתי קפה?

    ייעוץ תפעולי לעסקי מזון מתמקד בתכנון אופטימלי של המטבח, בהטמעת נהלי עבודה יעילים במיוחד הן במטבח והן בשאר מרחבי העסק, בשיפור הממשק מול הספקים השונים, בהפחתת הפוד קוסט והלייבור קוסט באמצעים שונים ועוד.

    ייעוץ קולינרי תפעולי למסעדות, בתי קפה וברים של new-rest מבוסס על הניסיון רחב ההיקף שצברנו במשך שנות עבודה רבות בתחום, ועל הידע המקצועי שהוא תוצר של למידה בלתי פוסקת והתעדכנות במגמות רווחות וטרנדים בולטים – הרווח שלכם הוא עסק שמתנהל בחוכמה ומבטיח ללקוחות חוויה קולינרית משובחת במיוחד.

    ליצירת קשר

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      ייעוץ עסקי למסעדה

      ייעוץ למסעדות באופן עסקי הינו שירות יקר ערך לכל סוגי העסקים, ובפרט כך הדבר בתחום המזון שמטבעו מתאפיין בדינמיות רבה, תחרותיות גבוהה וקושי משמעותי למצות את הפוטנציאל. הדרכים העיקריות שבהן תורם ייעוץ למסעדה הן: השבחת התפעול השוטף ושיפור הביצועים – באמצעות צמצום הלייבור קוסט והפוד קוסט, כמובן מבלי לפגוע באיכות החוויה שזוכים לה...

      הקמנו מסעדה, מה עכשיו?

      הצעד הינו צעד מבורך עבור היזם אבל יש לעשותו בשיקול דעת ובצורה מסודרת. כדאי מאוד שהמקים יהיה בעל ידע וניסיון בתחום מעיסוק בו כמנהל, שכיר, שותף וכדומה. יש להקפיד על 3 שלבים עוקבים: אפיון, הכנת תכנית עסקית ובחירת הישות הרצויה ורישומה במוסדות הרשמיים. פעולות אלו יתרמו להתחלה טובה ולהמשך מבטיח. חברת NEW...

      פתיחת מסעדה – עלויות

      עולם המסעדנות קורץ לאנשים רבים – לפעמים הרצון לפתוח מסעדה נובע מאהבה לבישול ואפייה, במקרים אחרים קוסם הרעיון של לארח אנשים רבים מדי יום ולהעניק להם חוויה טעימה ונעימה ועוד מניע לפתיחת מסעדה הוא הפוטנציאל לרווח כספי גבוה. מסעדה היא אכן עסק מתגמל מאוד, מכל הבחינות, אבל במקביל גם מסוכן: אלפי מסעדות נסגרות...

      קידום מסעדות